Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er vel noe urealistisk at en mann kan rive av seg hånda på den måten, og ikke ha noe mer plager av det enn det vi så nå? Håper heller ikke Sara dør, vi har jo sett mange ganger i denne serien at folk har vridd seg ut av nær døden kniper så håper samme skjer der.

7283773[/snapback]

Hånda var jo kuttet av fra før, den var bare sydd på igjen og han hadde ikke fått følelse i den. Så jeg vil ikke si at det var så urealistisk. Mer urealistisk at han rakk å rive av seg hånda og komme seg vekk før politiet kom inn. Han sto jo ved ovnen da vi hørte politiet ved døra.

Lenke til kommentar
Grei nok episode, men når man ser den rett etter siste episode av Heroes så blir den ikke annet enn litt over middels.

7283986[/snapback]

 

Aha.:D Selv har jeg sett PB nå, og skal straks følge opp med nyeste episode av Heroes. Burde bli bra.

 

Denne episoden var tøff nok den. Likte at Sucre kom, elsker det vennskapet han og Michael har sammen, hvordan de virkelig hjelper hverandre.

Og scenen med T-Bag på hotellet var legendarisk. Rett og slett fantastisk. Han eide Gary så hinsides. For en sjef. :D

Enda en gang ser det ut til at Sarah skal ta kvelden, det er ikke første gang, og jeg tror ikke hun gjør det nå heller. Tror han Kellerman er litt for myk og svak for henne til å drepe. Men tiden vil vise.

 

Vanskelig å si hva Michael sine tanker var om å plutselig stå ansikt til ansikt med faren på slutten der. Han var jo under mye press fra før, og så i tillegg få dette oppi det hele, kan hende det ble litt mye.

Lenke til kommentar
Mer urealistisk at han rakk å rive av seg hånda og komme seg vekk før politiet kom inn. Han sto jo ved ovnen da vi hørte politiet ved døra.

7286548[/snapback]

 

Det er tross alt ikke 24 dette her, så tidshoppet brukes for å overraske seeren.

Den effekten har de brukt flere ganger, blant annet en gang da Michael var ute fra cella, og vaktene kom for å inspisere. Jaggu lå han ikke på plass i senga, til enkelte seeres store overraskelse.

Lenke til kommentar
På slutten av promoen sa de at det var to episoder til!  :ohmy:

 

Trodde det kun var en til jeg?

7285399[/snapback]

 

Men siden det både står her på forumet og på hjemmesiden til PB at serien tar juleferie 27.nov så er det jo selvfølgelig to episoder igjen. Var jo den 13.nov i går.. Da blir det jo 20 og 27.nov.. Altså to episoder..

Lenke til kommentar

virkelig spent på neste episode

 

 

Blir spennende å se om de virkelig klarer å flykte, (komme seg på flyet) ser sånn ut på promoen men vet aldri.

Tror heller ikke Tencredi dør (naboen kommer inn) promo

 

Og dessuten så er det en liten stund nå siden vi har sett C-note og Haywire?

 

Forresten digga det når Sucre kom, elsker vennskapet der!

Og Linc var digg, når han hørte skuddet spratt osv...

 

Forresten er litt skeptisk til at sønnen LJ er med hun dama!

 

 

 

Ymse pjatt relatert til promoen er skjult. Det er ikkje alle som har sett den.-ttt

Lenke til kommentar
okey tror dere misforstod meg.... michael sa jo we met before så såg han så rar ut  :hmm: akuratt som om han var en "bad" guy

7288106[/snapback]

 

Ja det er sant. Måten han sa det på, "We've met before", gjorde at jeg nesten ventet at det kom til å dukke opp en eller annen sjokkerende avsløring om han faren. Det skjedde ikke i denne episoden, får se hva neste uke har å by på...

Lenke til kommentar
Flott episode og Robert Knepper stjeler som vanlig showet hver gang han er på.

Gary var ordentlig ekkel, litt synd vi ikke fikk se hva han ville horene skulle gjøre med glassbordet - Cleveland special, anyone?

7288733[/snapback]

Flott episode!

 

Lurer også på dette om Cleveland special.. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...