Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper for guds skyld tbag er med videre. Tipper han enten river av seg hånda igjen, eller at bellick kommer og spør 'what about that deal?'. Har litt trua på det med bellick igrunn, begge de to er jo ganske lost i storyen forøvrig ellers.

7245643[/snapback]

Og hvorfor skulle i det hele tatt Bellick foreslått en deal med Tbag? :p

Lenke til kommentar
Håper for guds skyld tbag er med videre. Tipper han enten river av seg hånda igjen, eller at bellick kommer og spør 'what about that deal?'. Har litt trua på det med bellick igrunn, begge de to er jo ganske lost i storyen forøvrig ellers.

7245643[/snapback]

Og hvorfor skulle i det hele tatt Bellick foreslått en deal med Tbag? :p

7246037[/snapback]

 

Fordi Tbag har en gps sender i bagen med penger:P

 

den skjermen han andre eks snuten spør Tbag hva er i starten av episode 10 er skjerm som han kan sporre om bagen med penger om den blir borte..

 

Hvertfall hva jeg tror det er da.. Ganske lik en sånn som en jeg kjenner har

Lenke til kommentar
Håper for guds skyld tbag er med videre. Tipper han enten river av seg hånda igjen, eller at bellick kommer og spør 'what about that deal?'. Har litt trua på det med bellick igrunn, begge de to er jo ganske lost i storyen forøvrig ellers.

7245643[/snapback]

Og hvorfor skulle i det hele tatt Bellick foreslått en deal med Tbag? :p

7246037[/snapback]

 

Fordi Tbag har en gps sender i bagen med penger:P

 

den skjermen han andre eks snuten spør Tbag hva er i starten av episode 10 er skjerm som han kan sporre om bagen med penger om den blir borte..

 

Hvertfall hva jeg tror det er da.. Ganske lik en sånn som en jeg kjenner har

7246082[/snapback]

 

Spørs om Roy Geary er ille ute da.

Lenke til kommentar
Det virker ikke sånn, ettersom han sier "I've got no choice" når det gjelder å ta Michael og crewet.

7241273[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

men om du se på den ene promoen så ringer han hjem til kona og sier at hu ikke må tro på allt hu leser i avisene osv. virker som om han skal gjøre noe som setter han i dårlig lys ---> gå i mot "them" f.eks??

Lenke til kommentar
Håper for guds skyld tbag er med videre. Tipper han enten river av seg hånda igjen, eller at bellick kommer og spør 'what about that deal?'. Har litt trua på det med bellick igrunn, begge de to er jo ganske lost i storyen forøvrig ellers.

7245643[/snapback]

Og hvorfor skulle i det hele tatt Bellick foreslått en deal med Tbag? :p

7246037[/snapback]

 

Fordi Tbag har en gps sender i bagen med penger:P

 

den skjermen han andre eks snuten spør Tbag hva er i starten av episode 10 er skjerm som han kan sporre om bagen med penger om den blir borte..

 

Hvertfall hva jeg tror det er da.. Ganske lik en sånn som en jeg kjenner har

7246082[/snapback]

 

Ahh, the plot thickens :!: Sender i sekken ja, ikke dum den!

Lenke til kommentar

Ja, merkelig. Når Michael rana banken så var det så vidt jeg husker sol og fint vær. Nå under flukten har det også bare vært sol og fint vær.. Vil tro Michael ble satt inn på høsten, og de rømte en gang utpå vårparten. Michael har altså vært i Fox River over vinteren. Klarer ikke helt å skjønne at det skal være mars i serien nå da.. :hmm:

Lenke til kommentar
Ja, merkelig. Når Michael rana banken så var det så vidt jeg husker sol og fint vær. Nå under flukten har det også bare vært sol og fint vær.. Vil tro Michael ble satt inn på høsten, og de rømte en gang utpå vårparten. Michael har altså vært i Fox River over vinteren. Klarer ikke helt å skjønne at det skal være mars i serien nå da.. :hmm:

7248231[/snapback]

 

 

Eneste jeg kan tenke meg er at i og med de har reist til sørparten av USA så er det mye mer sol og varme der... :S

Lenke til kommentar

Sinnsykt bra episode!

 

Episode 9 og 10 har vært de beste til nå i sesong 2. Nå begynner serien virkelig å ta seg opp!

  • Hvordan visste Kellerman hvor Sarah var?
  • Hva varre T-Bag hadde i kjeften? Hvis det var snus, siden når måtte man drite av å snuse?
  • Hvorfor var ikke bilen som Linc og LJ satt i bedre overvåket? Dvs at det kjørte flere biler både foran og bak.

Forøvrig var det jo litt tilfeldig at Mahone kom så langt som ut hvor de var. Det var jo han fyren på hotellet som nevnte dette med telefon og faks. Mahone spurte jo ingenting om dette.

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...