Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer med at to fangevoktere med mange titall års erfaring greier å unngå å se at T-Bag har et barberblad (eller liknende) elendig kamuflert i sokken?

7208059[/snapback]

De var da ikke helt ferdige med vedkommende da vi forlot de i det huset så de finner den nok vil jeg tro.

7212440[/snapback]

 

Var det ikkje nøkkelen til den boksen han la sekken med penger i?

Lenke til kommentar
Hva skjer med at to fangevoktere med mange titall års erfaring greier å unngå å se at T-Bag har et barberblad (eller liknende) elendig kamuflert i sokken?

7208059[/snapback]

De var da ikke helt ferdige med vedkommende da vi forlot de i det huset så de finner den nok vil jeg tro.

7212440[/snapback]

 

Var det ikkje nøkkelen til den boksen han la sekken med penger i?

7228173[/snapback]

Jo, vi så jo det helt tydelig. Skjønner ikke hvor folk får barberblad fra.

Lenke til kommentar
Da ble det en sesong 3 av Prison Break også.. Etter det som skjedde i episode 9 så tolker ihvertfall jeg det slik.. Hvor mange episoder er det i sesong 2 forresten?

7208403[/snapback]

 

The show is currently undergoing its second season, which premiered on August 21, 2006. Regarding the future of the series, executive producer Paul Scheuring says, "With success comes questions about season three, so now we’re framing the first two seasons as chapter one of the ‘trilogy’."

Lenke til kommentar
Jeg liker skuespilleren som gjennomfører karakteren T-Bag slik han gjør.. Han er en genial skuespiller..

 

Men jeg kan ikke få meg til å like selve karakteren T-bag.. syns ikke det er så veldig kult at han er en pshyco morder pedo incest idiot..

7214472[/snapback]

T-Bag er bare veldig tilpassningsdyktig - han tilpasser seg etter forholdene! :w00t:

 

Da han var sammen med hun dama, gjorde han det nok bare med henne, og ikke med barna. I fengselet hadde han ikke så mange kvinner å gå løs på - derfor gikk han løs på de yngre mennene som han kanskje så på som mer feminine og tiltrekkende enn gamle, feite menn. Hvorfor han hadde en dom på seg som pedofil, hvis han nå i det heletatt hadde det (kan ikke huske hvordan det der var), så hadde han kanskje ikke annet å gå løs på! :whistle:

 

Dersom alle kvinner på jorden blir utryddet, vil Theodore Bagwell være den som klarer seg best!

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Da ble det en sesong 3 av Prison Break også.. Etter det som skjedde i episode 9 så tolker ihvertfall jeg det slik.. Hvor mange episoder er det i sesong 2 forresten?

7208403[/snapback]

 

The show is currently undergoing its second season, which premiered on August 21, 2006. Regarding the future of the series, executive producer Paul Scheuring says, "With success comes questions about season three, so now we’re framing the first two seasons as chapter one of the ‘trilogy’."

7229169[/snapback]

 

ja noen som så på "filmstriper" der anbefalte de PB S1 dvd og da snakke de med mannen bak PB som sa at FOX?? eller hvem som sender PB ville tjene mer penger og derfor lage en sessong tre og fire. De hadde orginalt planer for to sessonger og for å unngå og vanne ut storyen så ville de lage de to sessongene med den planlagte historien, for derreter å lage nye sessonger med hva som skjer senere. I allfal bra at de holder seg til det som er planlagt. så får vi i allfal to bra sessonger.

 

sorry om det var dårlig formulert :roll:

Endret av sindreskalsykle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...