Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Syns det var litt skada han hadde SÅÅ mye tull som plan B.....

i S1 hadde han masse planer og funnet ut alt hva han skulle gjøre når han kom ut. men det gikk i dass så han tok bare fram plan B...

"plan B: vi løper litt vekk og jeg har gravd ned klær og DIV i en GRAV!... og så bare kommer vi oss vekk"

men syns det var veldig bra Eps. selvom:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok hvordan?

6723833[/snapback]

post-9284-1156268888_thumb.jpg

Løsning:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Q: How do I do a screen capture of a file playing in WMP?

A: If a normal alt-shift-printscreen doesn't work, go to WMP's Options and temporarily *completely* turn down video hardware acceleration. Take the screenshot, then turn video hardware acceleration back up to normal. (Note that in WMP9 and newer, you can use the View:DVD Features:Capture Image option to take a screenshot of the DVD (and a few other file formats) during playback.)

If this does not work, you will need to turn down hardware acceleration on your video card driver directly within your system's Display control panel.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått sett episoden! Syns den var veldig bra, men var noen ting som ikke stemte helt(som andre har sagt). Altså i slutten av første sesong var det kveld og fullt av politi, helikopter og hele pakka. Nå var det dag og 5-6 stk..

Men endelig er Prison Break tilbake og det er det viktigste!

Lenke til kommentar

Da var episoden sett, og jeg er ikke det minste skuffet, enda forventningene mine var på topp fra før. :D Så langt holder Prison Break fortsatt et meget høyt nivå. Syns det var veldig overraskende at Veronica ble drept allerede i første episode, men det var kanskje like greit.

Lenke til kommentar

Nå har jeg også sett! :w00t:

Og, jeg må si at jeg ikke liker at de plaffer ned damene i serien! :(

Men, at Tancredi overlevde (noe jeg IKKE trodde hun skulle gjøre), gjorde at jeg ble litt nyforelsket igjen! :love:

Synes overhodet ikke serien har tapt seg jeg! Prison Break er KNALL!

..han derre gutten som stoppen Scofield i gata og spurte etter klokka .. Hvem var det? Det var noe spesielt med han.. ..lurer på om han var en lommetyv, eller noe .. :hmm:

*GLEDER MEG* til neste episode..

..og som reglene sier.. så SNART episoden er sendt i USA, så dropper vi Spoiler-tags for den gitte episoder.. er litt småirriterende med alle de unødvendige tags'ene .. da får heller folk vente med å kikke i denne tråden til de selv har sett episoden.. kan da ikke være SÅ vanskelig .. Selv har jeg ikke sett i denne tråden før akkurat nå (og nå måtte jeg lese meg igjennom en 5 sider) .. Ikke vanskelig .. Not at all! ..men spoilere til KOMMENDE episoder SKAL i spoiler-tags!! .. så det så .. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...