Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Det er riktig som Nostradamus sier, han heter Theodore Bagwell. Men en av grunnene til at han fikk det passende navnet er vel fordi lommene hans hele tiden er vrengt ut slik at de ser ut som T-poser. Iallfall min oppfatning.

 

Angående personer jeg vil skal leve og skal dø, kunne jeg ønske at Abruzzi hadde overlevd. Han er tykt fet. Tancredi kan godt dø, syns jeg. Liker henne ikke altfor mye. T-bag og Heywire må overleve lenge, sammen med Scofield. Jeg liker ikke Lincoln alt for mye, men han må liksom være der av en eller annen grunn :p Alexander Mahone bryr jeg meg ikke sååå mye om. Greit at han er med. Men Paul, derimot, han er gjennomført kul. Han er også nødvendig for min del!

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Tea-bagging" går nemlig ut på å plassere ens testikler i munnen til motparten. For mer, se her

Hva tror dere om denne teorien?

7205698[/snapback]

 

Fra wikipedia på den siden:

 

"This page requires additional images.

 

If you can supply images which meet the image use policy please click here to upload images, then edit this page to link to the new images."

 

Wtf? :!:

Lenke til kommentar

T-Bag er grunnen til at jeg ser på Prison Break (:p).

- Men det er faktisk sant, man kan ikke ta vekk denne karakteren fra serien. Skuespilleren er bare helt genial. Måten han snakker på, dialekten hans, typen generelt og ansiktsreportoaret. Ja, rett og slett alt er genialt med han! :D

Lenke til kommentar
T-Bag er grunnen til at jeg ser på Prison Break (:p).

- Men det er faktisk sant, man kan ikke ta vekk denne karakteren fra serien. Skuespilleren er bare helt genial. Måten han snakker på, dialekten hans, typen generelt og ansiktsreportoaret. Ja, rett og slett alt er genialt med han! :D

7207666[/snapback]

 

Jeg tenkte det samme om Abruzzi, vurderte nesten å boikotte serien da han forsvant. DIGGET mafia-stilen han :D

Lenke til kommentar
Ah! Sweet å se en PB-episode av høy kvalitet igjen! Episode #9 var uten tvil den beste episoden til nå i sesong 2 etter min mening. Nå er litt av PB-gløden tilbake og jeg gleder meg SYKT til neste episode.

7208420[/snapback]

 

Episode 9 er den mest skuffende episoden i sesong 2...Syns det tok vekk en hel del av spenningen liksom, var utrolig irriterende bare...Kan ikke kalle den for den beste episoden i seson 2.

Lenke til kommentar

Jeg syns episoden var fantastisk spennende!

 

Og når det var snakk om T-Bag (kallenavnet), så har jeg hele tiden trodd at det kom av navnet Theodore Bagwell.

Men kallenavnet til Benjamin Miles Franklin, C-Note, har jeg aldri tenkt på bakgrunnen til før jeg så ekstramaterialet på DVD-en. C-Note er jo 100-dollarseddel, og jobben hans i fengselet var jo å skaffe ting for 100 dollar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...