Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At folk ser på promobilder/trailer forstår jeg rett og slett ikke. Er nå hyggelig at de som gjør det holder det i spoilers, men det har vært en glipp her og der i løpet av sesongen, og det har vært litt kjipt.

7195792[/snapback]

Helt enig med SteffyBoy her.. !

 

Vil heller ikke se, og har aldri sett på promobilder/trailere.. Og synes det er litt synd med det løslige pratet rundt ting som befinner seg i spoilere..

Lenke til kommentar

Hater egentlig meg selv for at jeg gang på gang ser promoen for neste episode, men klarer bare ikke la være. Er ikke sånn at jeg selv sitter og søker etter trailer og bilder, men så fort noen legger ut link her i tråden, så klikker jeg i vei. Hva andre gjør får bli deres sak, noen liker å se promo, andre ikke. Men all diskusjon rundt ting som ikke har vært sendt i noen episode enda, skal i spoilere. Dessverre er det alltid noen som ikke klarer å holde seg til den regelen, og ødelegger da for de som ikke ønsker å vite noe på forhånd. Det er synd.

 

For min del ser ikke jeg på en promofilm som ødeleggende, men mer som en slags glede-seg-enda-mer-faktor. Det kommer selvsagt helt an på promoen. Noen spolerer mer enn andre. Og promobilder er verst. De prøver jeg så godt jeg kan å unngå å se.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Noen som la merke til at Lincoln hadde stukket av fra politiet og sneket seg inn i serien "House" på NRK1 i går? :p

7203232[/snapback]

Hehe, var morsomt ja. Jeg synes han er en utrolig god skuespiller som vi forhåpentlig får se mer til.

7203974[/snapback]

Flere fra PB som har vært innom der.

Lenke til kommentar

Det som er vanlig praksis i slike tråder er at man følger serien i USA, og spoilere for USA-skjemaet skal diskuteres i spoiler-tag. Tråden er jo med spoilere, selv om de ligger i spoiler-tag :)

 

Det som nok er cluet bak "_med_spoilere" i emnet er at for folk som følger med på norsk TV er hele tråden en diger spoiler.

Lenke til kommentar

Hvilke folk syntes dere ikke burde sluttet i serien?

 

Altså folk som har blitt drept og slikt, som dere likte og ville ha med i serien.

 

For meg er det kidden som ble drept av politisjefen utenfor bilen sin i episode 07 (tror jeg det var).

Digget han, synd at han ikke er med lenger.

 

Hvilke folk syntes i serien vil dere skal bli tatt ?

 

Om det er den ulovlige informasjonsagenten som prøvde å drepe sara, eller den skitne t-bag som alltid slipper unna?

For meg er mitt dypeste ønske at den nye politisjefen i sesong 2 (har glemt navnet) blir tatt i korrupsjonen sin og selv blir sendt i fengsel.

Ikke minst at T-BAG blir borte!

Lenke til kommentar
Hvilke folk syntes i serien vil dere skal bli tatt ?

 

For meg er mitt dypeste ønske at den nye politisjefen i sesong 2 (har glemt navnet) blir tatt i korrupsjonen sin og selv blir sendt i fengsel.

Ikke minst at T-BAG blir borte!

7205318[/snapback]

T-Bag må være med til the bitter end; uten han er det ingen serie. Mannen er bare så infernalsk ond at det er en fryd. Lurer forresten på om tilnavnet hans spiller på hans homoseksuelle aktiviteter bak murene. "Tea-bagging" går nemlig ut på å plassere ens testikler i munnen til motparten. For mer, se her.

Hva tror dere om denne teorien?

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...