Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaggu stakk ikke T-Bag av med alt sammen!

 

Haha... jeg forguder den karakteren bare mer og mer. At det går an å være så gjennomført ond og skruppelløs. Go Knepper!!

 

Episoden forøvrig syntes jeg var en av dem bedre i sesong 2. Høyt tempo hele veien, masse problemstillinger og fortellinger ble hengende i lufta uten å bli nøsta opp. At Mahone hadde et bein innafor med Secret Service kom vel ikke som noen bombe akkurat, men du verden for en morsom vri på det hele. Jeg må si jeg liker en serie som består omtrent hovedsaklig av menn i mektige posisjoner som ikke skyr noen midler. Kall meg gjerne kynisk, men det strider så mye med alt jeg har sett av klisjeer tidligere at jeg faktisk syntes det er svært så underholdene. :)

Lenke til kommentar

Ser ut som det blir en del action og sammenstøt i neste episode. Blir spennende å se hvorfor Michael ringer Mahone.

 

En ting jeg syns er rart. Siden T-Bag sa at han ikke kom til å glemme hvor hu dama bodde, hvorfor flytter hun ikke? Nå kan det jo hende hun har gjort det men virker nesten ikke sånn. Jeg hadde garantert flytta hvis en fyr som Theodore Bagwell sa noe sånt.

Lenke til kommentar

Nok en herlig episode av Prison Break! Det finnes nå så mange spennende tråder å følge; jeg kan nevne blant annet Tancredi og Scofield, Linc og LJ, T-bag og pengene, Bellick og han andre ex-politimannen, Mahone og Kellerman +++

 

Jeg synes serien bare blir bedre og bedre nå, og så langt mener jeg at sesong 2 faktisk er bedre enn sesong 1. Nå har jeg i hvert fall en bedre seeropplevelse enn hva jeg hadde i sesong 1, kanskje bortsett fra helt på slutten. All dramatikken rundt hvorvidt fangene blir funnet eller ikke har blitt mer troverdig, og det er færre situasjoner der jeg blir "minnet på at dette er fiksjon" -- det hele flyter bedre, og gode plot-twister kommer på løpende bånd. Blir spennende å følge fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Ser ut som det blir en del action og sammenstøt i neste episode. Blir spennende å se hvorfor Michael ringer Mahone.

 

En ting jeg syns er rart. Siden T-Bag sa at han ikke kom til å glemme hvor hu dama bodde, hvorfor flytter hun ikke? Nå kan det jo hende hun har gjort det men virker nesten ikke sånn. Jeg hadde garantert flytta hvis en fyr som Theodore Bagwell sa noe sånt.

7142317[/snapback]

T-Bag sa vel mer noe slikt som at "når jeg en gang kommer ut, ikke tro at jeg ikke vil huske hvordan barna dine ser ut". Hun og barna kan jo selvsagt flytte, men T-Bag hentyder at han vil finne dem.

Lenke til kommentar
Ser ut som det blir en del action og sammenstøt i neste episode. Blir spennende å se hvorfor Michael ringer Mahone.

 

En ting jeg syns er rart. Siden T-Bag sa at han ikke kom til å glemme hvor hu dama bodde, hvorfor flytter hun ikke? Nå kan det jo hende hun har gjort det men virker nesten ikke sånn. Jeg hadde garantert flytta hvis en fyr som Theodore Bagwell sa noe sånt.

7142317[/snapback]

T-Bag sa vel mer noe slikt som at "når jeg en gang kommer ut, ikke tro at jeg ikke vil huske hvordan barna dine ser ut". Hun og barna kan jo selvsagt flytte, men T-Bag hentyder at han vil finne dem.

7142442[/snapback]

Sa han ikke noe sånt som "don't think i will forget how your doorstep looks like" elns da?

Lenke til kommentar
Flott og spennende episode! En av de bedre fra sesong 2!

 

Syntes det var synd at Mahone ikke kunne være en snill politimann. Han kunne jo ha blitt en ørliten motkraft mot Secret Service, og kanskje ha hjulpet Scofield fordi han skjønte hele saken.

7143976[/snapback]

Vel, det er en del episoder igjen ;)

Lenke til kommentar

Da var den sett, nok en god episode i en fantastisk serie. :) Var veldig spennende når Sucre satt fast i elva der. Da var jeg helt med og veldig nervøs for at ting skulle gå galt. Vi har jo lært nå at vi aldri vet hva som venter rundt neste sving i denne serien. Liker godt det vennskapet som har oppstått mellom Scofield og Sucre. Håper han finner tilbake til dama si nå. :)

 

Så er det også veldig tydelig at Mahone blir presset til å gjøre det han gjør. Kan godt være han skifter side etterhvert. Men han har hvertfall fått en helt annen rolle i denne serien enn jeg hadde sett for meg etter de par første episodene.

 

Og så T-Bag da. Storkoste meg når han susa avgårde i kjerra si. Han blir stadig bedre og bedre.

Kom forresten nå også på at vi ikke fikk noen scener med Haywire i denne episoden. Han bygger vel videre på flåten sin han. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...