Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en har påpekt her før; det var nok liksågreit å kvitte seg med Veronica. Hu har aldri hatt noen bra scener så vidt jeg er bekymret. Bedre da og få inn en skikkelig karakter skuespiller som Bill Fichtner, til å spille det nye esset til myndighetene - Alexander Mahone.

Imponerte meg.

Lenke til kommentar
Nei det er det ikke. Skulle tatt screenshot men det forsvinner. Windows er ikke akkuratt den skarpeste operativsystemet i skuffen

6723642[/snapback]

Jeg skal ikke være frekk og fortelle hvem som er skarpest av deg og Windows, men at screenshot av mediaplayeren ikke får med bilde kommer av at avspillingen går på et annet layer enn resten av skrivebordet. Det finnes triks for å ta bilde av film, avhengig av avspiller.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det litt merkelig at de enda har politiet hakk i hæl når det er morgen, akkurat som på den åkeren i sesong finalen "Flight".

Må de ha løpt i 6 timer eller noe da nonstop? Ikke den værste maraton løperen kan greie det engang.

Når PB sesong 1 sluttet var det jo helikopter med lyskaster, politibiler ++ ca 30-40 meter rett bak dem.

Synes dette er et litt dumt minus. Kunne lett vært unngått av manusforfatterne. Det bare virker usannsynlig!

6722877[/snapback]

Så veldig enig, det var det første jeg tenkte når jeg satte på episoden.

Lenke til kommentar
Nei det er det ikke. Skulle tatt screenshot men det forsvinner. Windows er ikke akkuratt den skarpeste operativsystemet i skuffen

6723642[/snapback]

Jeg skal ikke være frekk og fortelle hvem som er skarpest av deg og Windows, men at screenshot av mediaplayeren ikke får med bilde kommer av at avspillingen går på et annet layer enn resten av skrivebordet. Det finnes triks for å ta bilde av film, avhengig av avspiller.

6723824[/snapback]

ok hvordan?

Lenke til kommentar

Herrekristus, hvor kult det var å se William Fichtner! Utrolig stilig skuespiller og en veldig gøy rolle, det er på tide at gutten vår får en skikkelig motstander. Bellick hadde kanskje makt innenfor Fox River, men ute er det Scofield som regjerer. Jeg håper resten av episodene er som første; cat and mouse og nye twister hele tiden.

Godt å bli kvitt Veronica, men vi som har sett 24 blir ikke overrasket når hovedpersoner dør.

Lenke til kommentar

Prison Break har defenitivt tapt seg. Greit at myndighetene nå har fått sin "Scofield", men at han bare trenger og gå inn i rommet for å skjønne at Scofield kasta harddisken i elva ble litt drøyt. Dessuten tror jeg nok Scofield ville ødelagt den disken betydelig sikrere måter. Alikvel fløt begeret over for meg når han fant ut av Gravplassen.

Lenke til kommentar

Må vel ikke være noe geni for å skjønne at det muligens ligger beviser i elven/sjøen/whatever rett utenfor leiligheten. Dessuten var det vel heller aldri noen som sa at det var en harddisk de letet etter. Det var bare et flashback vi så.

Lenke til kommentar
Må vel ikke være noe geni for å skjønne at det muligens ligger beviser i elven/sjøen/whatever rett utenfor leiligheten. Dessuten var det vel heller aldri noen som sa at det var en harddisk de letet etter. Det var bare et flashback vi så.

6724399[/snapback]

IRL så jobber silke folk med dette dagelig, og alle etterforskerene tenker slike tanker dag inn og dag ut.

høres kanskje usannsynelig ut for deg, men det er slik det fungerer IRL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...