Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, til dere som tror det er moviemistake:

Det er det ikke, hvis du føler med nøye så ser du at han tar håndjern på den ene armen, drar ned og skal sikkert sette på den andre når armene er nede...Han setter ikke på håndjern på begge når han har armene oppe...

 

Dessuten, er det bare 2 episoder igjen etter dette ?

Alt får ikke ikke løst seg på 2 episoder?

 

Og forresten hva tror dere skjer i 8`ern?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Tror det var planlagt mellom Sucre og Scofield at Sucre skulle få med seg alle pengene for så å møte scofield, for du ser på promoen at han de 2 møtes igjen

 

Dessuten så prøver de også å drepe Tencredi, legge et selvmord på hun, for 7`ern avslttes med at det kommer noen i leiligheten hennes akkurat i det hun ser på bordet

 

Håper på svar og innspill, takk

Lenke til kommentar
Hei, til dere som tror det er moviemistake:

Det er det ikke, hvis du føler med nøye så ser du at han tar håndjern på den ene armen, drar ned og skal sikkert sette på den andre når armene er nede...Han setter ikke på håndjern på begge når han har armene oppe...

7002500[/snapback]

Mellom denne framen og neste, det at han snakker sammenhengende gjennom hele senen tilsier at det ikke skal være noen tidshopp her......

 

 

 

fikk meg til å ta PrinScreen av det også.... :dontgetit:

Lenke til kommentar
8  Dead Fall  23. oktober 2006

9  Unearthed  30. oktober 2006

10  Rendezvous   6. november 2006

7003402[/snapback]

 

Det er bare de som er offentlig publisert..

 

Det er sagt at det kommer 5 sesonger av Prison Break

7003417[/snapback]

Hmm, sånn jeg fikk det for meg var det slik at skribentene sa at de hadde stoff nok til å fylle fem sesonger. Håper for Guss' skyld at det aldri blir noe av! :p

Lenke til kommentar
8  Dead Fall  23. oktober 2006

9  Unearthed  30. oktober 2006

10  Rendezvous  6. november 2006

7003402[/snapback]

 

Det er bare de som er offentlig publisert..

 

Det er sagt at det kommer 5 sesonger av Prison Break

7003417[/snapback]

Hmm, sånn jeg fikk det for meg var det slik at skribentene sa at de hadde stoff nok til å fylle fem sesonger. Håper for Guss' skyld at det aldri blir noe av! :p

7003549[/snapback]

 

Second that..

Lenke til kommentar
Hei, til dere som tror det er moviemistake:

Det er det ikke, hvis du føler med nøye så ser du at han tar håndjern på den ene armen, drar ned og skal sikkert sette på den andre når armene er nede...Han setter ikke på håndjern på begge når han har armene oppe...

7002500[/snapback]

Mellom denne framen og neste, det at han snakker sammenhengende gjennom hele senen tilsier at det ikke skal være noen tidshopp her......

 

 

 

fikk meg til å ta PrinScreen av det også.... :dontgetit:

7002764[/snapback]

 

Fant det nå... :blush:

Lenke til kommentar

Var det bare jeg som fikk følelsen av at Mahone skjøt Tweener fordi han hadde fortalt han hemmligheten sin? Eller at det ihvertfall var en medvirkende årsak til at han skjøt ham. Mahone virker jo rimelig opptatt av at ingen (unntatt han han kjøper tablettene av) skal vite at han er avhengig av ett eller annet.

Lenke til kommentar

Moralen er; Stjeler man baseballkort (eller hva det nå var Tweener stjal), så forvent å bli skutt av en psykopatisk FBI agent i pillerus.

 

 

Noe sier meg at Mahone vil ende sine dager med å bli myrdet av T-Bag. Eller de kverker hverandre eller noe slikt. De kan nå umulig skrive T-Bag ut av serien, da har de alt for få interessante karakterer igjen. Dette er ikke 24, Michael karakteren er ikke så sterk at den kan bære en serie alene, slik som Jack Bauer bærer 24.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...