Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, satt de siste femten minuttene og tenkte "Vær så snill, ikke gjør Mahone til en psyko som skyter Tweener, ikke gjør en så bra karakter så latterlig" Dessverre så var det nettopp det som skjedde. :thumbdown:

Hadde et lite håp om at Linc skulle komme kjørende og redde Tweener :wee:

At Sucre plutselig skulle få moralske kvaler blir også for påtatt for å gi en liten cliffhanger.

En middels bra episode, et par skuffende vendinger her og ting blir for forutsigbart når de følger samme oppskriften. Ser nå uansett frem til neste episode.

Lenke til kommentar
Pause i 20 dager = tre uker.

6991646[/snapback]

Vel, forsåvidt, men jeg tenker ikke at det er en pause i serien fordi det er en uke mellom episodene. Derfor er det to uker pause, den tredje uken er det ikke pause - da kommer det episode.

Hvor står det at det er pause i to (tre) uker?

6991669[/snapback]

De sier det blant annet i promoen. Er visst på grunn av noe baseball-opplegg.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Pause i to uker, ikke tre. ;)

6990852[/snapback]

Pause i 20 dager = tre uker.

Men vet vi sikkert at Tweener er død? Kan jo tenkes han overlevde? Vi fikk jo ikke konstatert at han døde da.. :innocent:

6991646[/snapback]

Hvor står det at det er pause i to (tre) uker?

6991669[/snapback]

aner ikkje :dontgetit:

30 Dead Fall - 9. Oktober 2006

31 Unearthed - 16. Oktober 2006

Lenke til kommentar
Hvorfor skal de alltid ha disse stygge pausene hele tida? Sykt irriterende, spesielt når det nesten alltid er en skikkelig cliffhanger på slutten. Vent litt, kanskje poenget det ja? :p

6991809[/snapback]

Kan ikke skjønne det... virker jo som om de vil at folk skal fortsette å følge med. ;p

Jeg skjønte for øvrig også at Tweener kom til å bli skutt. Ikke så lenge før (kun en mistanke pga promoen), men det var rimelig opplagt da Mahone stoppet.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Hvorfor skal de alltid ha disse stygge pausene hele tida? Sykt irriterende, spesielt når det nesten alltid er en skikkelig cliffhanger på slutten. Vent litt, kanskje poenget det ja? :p

6991809[/snapback]

Kan ikke skjønne det... virker jo som om de vil at folk skal fortsette å følge med. ;p

6991836[/snapback]

Ja jeg synes det er veldig merkelig.. :hmm:

Lenke til kommentar

Er jo nok av andre serier å se mens man venter. Så første sesong av Rome og begynt å se på "Heroes". Så kommer jo Lost denne uken, om jeg husker riktig. Overlever nå en liten pause.

Lurer på hva som blir fokus resten av sesongen i Prison Break nå. Det skal litt til å fylle rundt 15 episoder til med ren spenning uten å vanne det ut for mye. Begynner å bli få folk igjen også, tror ikke det var smart av serieskaperne å kvitte seg med Stormare.

Lenke til kommentar
Jeg skjønte med at mahone kom til å skyte han i det de steg ut av bilen.

6989861[/snapback]

Jeg hadde faktisk trodd at han kom til å få Tweener til å prøve å rømme, for å skyte han for fluktforsøket. Den avrettingen der blir nok endel vanskeligere å dekke over enn andre måter.

Ble forundret over hvor "lettlurt" Lincoln er jeg - han må da vite at det vil være folk der som venter på han når han vil prøve å hente sønnen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...