Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*sukk*

Påpeking fra moderator: Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering.

6719072[/snapback]

Det var da voldsomt så ignorante man skulle være for denne advarselen i første post. Etter hver bidige episode må man inn og slette poster. Dessverre ser det ut til at man må gå hardere til verks her fremover. Flere som snakker om nedlasting, teksting av nedlastede episoder, hvor man kan få lastet ned piratkopierte episoder etc. vil få ferie.

Her diskuterer man handlingen i episodene og spekulering i hva som skjer og hva man styntes om serien. Hold dere nå til det :)

Reaksjon på moderering gjøres på pm, ikke i tråden som blir moderert.

6956745[/snapback]

:shrug:

Ja vi vet folk gleder seg osv osv osv, det blit postet haugevis med slike innlegg hver bidige kveld/natt til tirsdag, alle innlegg som blir fjernet da de gir tråden null verdi. Likeså blir innlegg som berører #8 i retningslinjene fjernet. Dette for å sørge for at en tråd som jeg overhodet ikke ønsker stengt, skal forbli åpen. Derfor er også en håndfull innlegg her blitt fjernet nå :)

Og jeg blir gretten av å gi advarsler og å utestenge, så ikke gi meg et påskudd. Vær så vennlig å holde dere til tema i tråden.

Lenke til kommentar

»» VLC «» [¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦] XXX «» 0:08:08 / 0:42:36 ««

Dette er for klikk, insane serie. Bare å glede dere gutta! Er kanskje endel som allerede har sett på TV i USA :) Første minuttene var iallefall klikk.

EDIT: Sinnsykt spennende! Forrige episode var kanskje litt bedre. Spørs om jeg får sove nå :p

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Fyren tilter virkerlig når han ikke får "medisinen" sin, var helt sikker på at han skulle true noe ut av Tweener.

Er litt typisk når vi har en syk cliffhanger fra forrige episode hvor vi ser politiet kommer vandrende opp mot huset. Så forsvinner den i "Mom?"

Blir spennende å se hva som skjer med gutta nå som det ser ut som om Sucre har litt for mye dårlig samvittighet. Men starter e08 på samme viset som e07 sier vel Sucre "Im sorry guys, just kidding, lets get out of here".

Og jeg gidder ikke bruke tags på episoder som er vist i USA og ute på nettet. Hvis folk ikke vil få avslørt innhold i en episode, ja da burde de ikke besøke denne tråden før de ser den...

Lenke til kommentar

Likte veldig godt sesong 1, å har fulgt med på sesong 2 også, men satan å det har tapt seg. Synes hele greiene begynner å bli for teit. Vurderer seriøst å kutte hele greiene. Noe er galt når alle de som jakter på "fangene" er mer korrupte å kriminelle selv. Bare tar livet av alle som ikke er enige med de. For dumt. Nei, skjer det ikke noe bra de neste par tre episodene, så kutter jeg hele greiene. Finnes andre serier å følge med på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...