Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Cliffhangeren på ep 6 var stor. Hva vil skje nå, tenkte jeg. De fikk tak i Tweener, Mahones har funnet gjengen vår, alle er fanget i huset. Jeg fikk på følelsen at Bellick er hakk i hæl, og det blir "løsninga" for våre helter.

Shales. Er det ikke han gamlingen som var avbildet sammen med heltene våre? Vi fikk nærbilde av Michael, Shales, så Michael igjen. Men ingen vet forbindelsen mellom de to. Trodde det var Shales, jeg?

Når ble det isåfall snakka om han som Mahones aldri fikk tak i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry :blush:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det ser jo unektelig ut som om de kommer seg unna den situasjonen de var i da forrige episode sluttet, men jeg gjetter mye på at de vil ha politiet mye mer i hælene enn de har hatt de siste episodene in general. Ser forøvrig ut som om Mahone skyter på en av fangene, tror dere det blir ytterligere tynning i rekkene? I såfall hvem? Jeg håper på t-bag, han gir meg frysninger på ryggen...
Endret av tuppetroll
Lenke til kommentar

Det ser jo unektelig ut som om de kommer seg unna den situasjonen de var i da forrige  episode sluttet, men jeg gjetter mye på at de vil ha politiet mye mer i hælene enn de har hatt de siste episodene in general. Ser forøvrig ut som om Mahone skyter på en av fangene, tror dere det blir ytterligere tynning i rekkene? I såfall hvem? Jeg håper på t-bag, han gir meg frysninger på ryggen...

6965914[/snapback]

Til neste gang, husk på at du skal plassere all diskusjon om promo/trailere i spoiler-tag.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Angående promoen igjen..

Jeg tror ikke noen av fangene dør neste gang. Selv om Mahone står med en pistol og kanskje skyter betyr det ikke at det er en av fangene som dør, eller at det i det hele tatt er Mahone som dreper noen. Det gjelder å ikke la seg lure altså, det er Lost-promoene et glimrende eksempel på! Også sier jeg ikke at det ikke kan skje da, men jeg vil nå tro at det ikke er en av fangene som dør. Det er på en måte det de legger opp til i promoen, med at Mahone og kavaleriet kommer til huset der, også står han å sikter på noen. Kanskje han er så besatt av jakten på Scofield at han faktisk skyter Tweener f.eks?

Lenke til kommentar
Scofield skulle fått hjelp av Jack Bauer eller Chuck Norris, da hadde det vært Bænkers! :)

6962007[/snapback]

Hvis Jack Bauer var med i Prison Break så ville de vært ute etter første episode og avslørt komplottet i episode to.

If Jack Bauer was in "Prison Break" it would only be a mini-series. :cool:

Lenke til kommentar

uff, er så spennende, blir gal snart :p hehe

episode 7 blir utrolig spennende, lurer virkelig på hvordan de kommer til å komme sed unna, med alle politifolka rundt seg osv...

lurer på hva som skjer med shales, hvem han er osv, og spesielt de tablettene til Mahone?

Hvor skal haywire forresten komme seg til nederland ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...