Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

FBI har funnet ut at Cooper/Westmoreland var i fengsel med resten av fangene, og at de alle vet hvor pengene ligger. De vet også at Cooper fylte bensin to ganger, så han fylte bensin, dro et sted og begravde pengene, for deretter å fylle på nytt. De har regnet ut en omkrets hvor pengene er nødt til å være, og når de oppdaget alt som hadde skjedd i byen (Tuule eller hva det het) så skjønte de hvor gjengen var.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Påpeking fra moderator: Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering.

6719072[/snapback]

Det var da voldsomt så ignorante man skulle være for denne advarselen i første post. Etter hver bidige episode må man inn og slette poster. Dessverre ser det ut til at man må gå hardere til verks her fremover. Flere som snakker om nedlasting, teksting av nedlastede episoder, hvor man kan få lastet ned piratkopierte episoder etc. vil få ferie.

Her diskuterer man handlingen i episodene og spekulering i hva som skjer og hva man styntes om serien. Hold dere nå til det :)

Reaksjon på moderering gjøres på pm, ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar

Jeg susser litt på at det skal bli en gissel-situasjon med mindre hun kvinnelige politidama forsvinner fra der de holder på og grave. Og nårtid skal de begynne å gripe på den delen at vedkommende som ble reddet ut fra fengsele er uskyldig og har blitt satt sammen av en konspirasjon fra den amerikanske stat? Skal dette bare forsvinne?

Lenke til kommentar
b-real: Nå kommer jo Guvernør Tancready datteren Sara til unnsetning, etter at han oppdaga at han agenten som lurer seg innpå henne faktisk er en agent, eller i alle fall ikke har rent mel i posen.

Mulig det spinner litt videre og ting rulles opp på den måten?

6957676[/snapback]

Jo, men du må også tenke på det at han har inside kontakt med hun presidentdama også...som hvis jeg ikke er helt på villsport er bak store deler av komplottet mot brødreparret. Det vil komme helt an på hvordan guvernøren er stilt og om han prioriterer datteren Sara eller om han er for innviklet i nettverket til presidente.

Lenke til kommentar
Jeg susser litt på at det skal bli en gissel-situasjon med mindre hun kvinnelige politidama forsvinner fra der de holder på og grave. Og nårtid skal de begynne å gripe på den delen at vedkommende som ble reddet ut fra fengsele er uskyldig og har blitt satt sammen av en konspirasjon fra den amerikanske stat? Skal dette bare forsvinne?

6957631[/snapback]

Jeg tror en evt. "redemption" av flere av de som rømte vil være behjulpet av nøkkelpersoner som Guvernør Tancready, samt Alex Mahone. De vil avsløre komplottet , samarbeidende med en mulig ny mastermind plan av Scofield.

Lenke til kommentar
Jeg tror en evt. "redemption" av flere av de som rømte vil være behjulpet av nøkkelpersoner som Guvernør Tancready, samt Alex Mahone. De vil avsløre komplottet , samarbeidende med en mulig ny mastermind plan av Scofield.

6961770[/snapback]

Jeg håper virkelig ikke at han skal være den som inna i FBI som skal snu hele greia og avsløre hele komplottet..da vil prison break gå ned et par hakk hos meg.

Vel, Chuck norris hadde ikke vært så ille marvil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...