Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Fy søren, det snører seg til. Ser liksom færre og færre utveier for gjengen her. Synd at Tweener ble tatt, men det betyr nå likevel ikke at han havner i fengsel enda. At han rømmer igjen kan jo fort skje også. Spennende.

Angående promoen så

Må si jeg frykter det kan være T-Bag som dør, men jeg håper det virkelig ikke. Det er altfor tidlig i sesongen enda til at de kan fjerne T-Bag. Det holder at de tok vekk Abruzzi. :(

Var også gøy at Haywire er tilbake. Starten var gøyal. Og hele den greia i huset til gamle dama. Helt utrolig at han kommer seg unna på sykkel da, mens de andre flykter for livet i både bil og tog. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra episode dette, så nå er det bare å glede seg til neste uke, med ny episode av PB, samt sesongstart av diverse andre serier :D

6947020[/snapback]

Vet at Lost begynner igjen, men hvilke andre?

6947440[/snapback]

Her er noen som starter forrige uke til de som ikke har fått med seg det ;)

Ncis s.4 startet forrige uke

My name is earl s.2 startet forrige uke

Desperate housewives s.3 startet forrige uke

Lost starter 4. okt.

Lenke til kommentar
Var også gøy at Haywire er tilbake. Starten var gøyal. Og hele den greia i huset til gamle dama. Helt utrolig at han kommer seg unna på sykkel da, mens de andre flykter for livet i både bil og tog.  :!:

6947214[/snapback]

Ja det har jeg også tenkt på. Men vi så jo i denne episoden at FBI hvertfall ikke prioriterer han, for når de sa til Mahone at Haywire var blitt sett der og der sa han jo bare at de skulle sende det lokale politiet på det.

Lenke til kommentar
Og så starter vel en ny sesong av Smallville nå i morgen tror jeg. Vet ikke om det var akkurat det Mr. Berg tenkte på, men.
Lost, Smallville (som i alle fall jeg syns er mye bedre etter første sesong) samt Battlestar Galactica, som en Sci-Fi-fan som meg følger med på.

Uansett, har vel ikke så mye med denne tråden å gjøre. :)
Sant, vi setter strek.
Lenke til kommentar
Jeg tror at Mohone kommer til å "hjelpe" Michale og de ettervert.

Er bare noe JEG tror. Ingen fler som tror det a?

6950226[/snapback]

Tenkte faktisk på det når de var på kirkegården, men slo det fra meg igjen. Han virker så oppsatt på å ta Scofield nå at det er helt skummelt. Han er den typen som på en måte beundrer skurken og sånt, og hvis han ikke greier å ta Scofield i denne omgang kommer han til å jakte på ham resten av livet som et slags livsprosjekt.

Lenke til kommentar
Mahone er nok mest opptatt av å fakke brødrene, det virker hvertfall sånn.

6948792[/snapback]

Scofield iallefall =)

6949572[/snapback]

Det er lenge siden dette handlet om å fange noen skurker, dette er blitt en mann-mot-mann Battle of Wits.

6949993[/snapback]

Mann mot mann.

Slik er stemningen ja, men har vanskelig å skjønne hva som ligger til grunn for dette. Hva er det med Scofield som får Mahone som "oppspilt" over denne saken til de grader?

Endret av whom
Lenke til kommentar
Mann mot mann.

Slik er stemningen ja, men har vanskelig å skjønne hva som ligger til grunn for dette. Hva er det med Scofield som får Mahone som "oppspilt" over denne saken til de grader?

6950940[/snapback]

For det første har han funnet en nemesis, en som er like smart. Sherlock Holmes hadde James Moriarty, Gil Grissom har Paul Millander og på samme måte har Mahone funnet seg en skurk som er så smart at han blir fascinert.

Den andre grunnen kan være denne uoppklarte mappen han har hatt liggende på pulten en stund, med info om han som slapp unna. Jeg antar at dette vil komme i fokus senere i sesongen.

Lenke til kommentar

Haha, starten på episoden var evig bra. :D De klarte å gjøre Haywire-scenen virkelig bra med sykt treffende musikk!

Ellers var episoden gjennomført god og noe av det beste i sesong 2, til nå. Eneste jeg stusset over var hvor fort de resonnerte seg frem til akkurat garasjen hvor siloen lå. Litt vel kvikt, kanskje?

Ellers en sykt bra episode! Jeg gleder meg til neste!

Lenke til kommentar

dimiles: Jeg fikk inntrykk av at de hadde vært der en stund og tenkt før de kom på det. Fra T-Bag beklager at han ikke er Rainman, til vi igjen treffer dem, så har de klart å flytte seg til bilen, så jeg antok at de hadde stått ute en stund, sittet i bilen en stund, for deretter høre Scofield forklare hvorfor siloen sto der den sto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...