Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott episode dette her, fin stemning og det hele ender opp i en slags "Young Guns" affære ser det ut til om de ikke makter å komme seg ut før hele styrken kommer.

Angående promoen;

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det blir ikke Sucre eller brødrene som stryker med, hele samtalen om det nettstedet sikrer nok det. Kan det være de tør å la T-Bag stryke med/bli fanget? Om så, da blir det nok litt tøft da to av de mest interessante karakterene er ute allerede.

Angående nummerne scofield sender;

The numbers (7363398687) on the second origami reads: "rendezvous" if the T9-function available on almost all cellphones is used

Noen som gidder sjekke om det kommer noe frem på denne episodens nummer?

Lenke til kommentar

Angående nummerne scofield sender;

The numbers (7363398687) on the second origami reads: "rendezvous" if the T9-function available on almost all cellphones is used

Noen som gidder sjekke om det kommer noe frem på denne episodens nummer?

6943518[/snapback]

Kult, får "rendezvous" jeg også.. På dagens nummer får jeg "rundowngou" når tallene er samlet, ikke noe ord så vidt jeg veit, men jeg får "run fox mint" når nummeret (768-369-6468) er delt opp. Er hvertfall ordentlige ord da. =/

Lenke til kommentar

Bwahaha... The Plot thikens! Det her er spenningsmoment og cliffhangere jeg husker fra sesong 1. Keep it up. :)

Kommentar til promo i spoiler

En av dem stryker med? Da må man bare se hvem som er dem mest sentrale i serien og kan dermed utelukkes. Som Dotten allerede poengterte så er brødrene ganske safe, og iogmed at det nettstedet ble nevnt for Sucre så tyder nok det på at han fortsatt har en rolle å spille. Han mørke med capsen (C-note?) har det jo vært fokus på familien til, så der skal nok også noe skje. T-Bag? Ånei... Ikke T-Bag. Han MÅ jo være der. Den gjengen der må jo bare ha en Scumbag, en motsetning om dere vil. Tweener er jo allerede tatt så han kan det heller ikke være. Dvs, med mindre han finner en måte å prøve og rømme på og blir skutt der.

Vent litt... det er jo slettes ikke sikkert det er noen av fangene i det hele tatt. Det kan jo like gjerne være faren til Sarah som blir tatt av dage av Secret Service. Hmm... den som venter får se.

Lenke til kommentar

Spoiler for episoden etter den neste (les på eget ansvar);

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Agent Mahone gets a new adversary in Richard Sullins, an Internal Affairs agent put on the convicts trail. Mahone is not pleased to see Sullins arrive, especially since he had to be pulled away from the manhunt to meet the IA agent. Sullins asks Mahone tons of questions about how a prisoner Mahone had handcuffed in his car got away.

Jeg må bare si at Mahone karakteren er utrolig bra. Men jeg håper de klarer å ta inn noen flere interessante karakterer etterhvert også.

Lenke til kommentar

Spennende episode, det begynner å bli action nå kan man si. Nå begynner jo sakene utenom røminingen å komme mer i fokus og. Kan bli spennende å følge med på den.

Det ser ut til at det skjer mye neste episode, Scofield og gjengen skal hvertfall få det tøft *gleder meg*.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...