Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Men han hadde sikkert ikke gått i lusekofte, og dermed hadde jeg mistet omtrent alt av ting jeg kunne kjent ham igjen på. Det er så mange personer man påtreffer hver dag at sjansen for at jeg skulle lagt merke til akkurat han, om ikke han oppsøkte meg eller på annen måte fikk oppmerksomheten min, er svært liten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er herligt når scofield tar på seg caps og tror at ingen kjenner han igjen!He,he dress og caps er jo den beste forkledning!:)Neida..skal ikke si noe negativt om helten scofield,han er jo best:)

Den siste episoden var rå..serlig i gartnerbutikken,da storebror kom til unsetning!

Gleder meg til neste! :dribble:

6934228[/snapback]

For å være helt ærlig så hadde jeg ikke kjent igjen noen av Nokas-folka, uansett hvor mange bilder jeg hadde sett. Jeg tror folk flest egentlig ikke bryr seg om sånt, jeg pleier å heie på bankranere.

6935329[/snapback]

Hvis det hadde vært Prison Break på ordentlig og det hadde vært 100.000 på hvert hode, og 300.000 på Linc sitt? Tror kanskje du hadde hvertfall vurdert å gjøre noe med saken da.. ;)

Lenke til kommentar

Så en i dag som lett kunne vært Toska, men nei, trukke det gitt. Tror derimot det ikke er så lett å ta feil av typer som Haywire. Eller?...

Mr. Berg: smart å bruke som gulrot, men tviler sterkt på at jeg greier å kontrollere styringa såpass. Syns det er bra jeg har kommet meg hjem og enda ikke har satt på dvd'en. (ser på plata as we speak :dribble: )

Endret av Mollin
Lenke til kommentar
Synes det er herligt når scofield tar på seg caps og tror at ingen kjenner han igjen!He,he dress og caps er jo den beste forkledning!:)Neida..skal ikke si noe negativt om helten scofield,han er jo best:)

Den siste episoden var rå..serlig i gartnerbutikken,da storebror kom til unsetning!

Gleder meg til neste! :dribble:

6934228[/snapback]

For å være helt ærlig så hadde jeg ikke kjent igjen noen av Nokas-folka, uansett hvor mange bilder jeg hadde sett. Jeg tror folk flest egentlig ikke bryr seg om sånt, jeg pleier å heie på bankranere.

6935329[/snapback]

Tror nok du hadde kjent igjen Toska, Havnå og Schumann. Rimelig sikker på det, etter to år konstant i mediene.

6936192[/snapback]

Jeg hadde kanskje sett en som minnet meg om Toska (det kunne til og med vært ham!), men innen jeg hadde rukket å få det bekreftet hadde han mest sannsynlig vært long gone. Jeg er ikke typen som ringer tipstelefonen fordi jeg så en fyr som kanskje lignet. Bare at Toska hadde klippet seg hadde vært nok til at han hadde klart å surfe under radaren min.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg ville kjent igjen Bin Laden om jeg så han.

Regner med at når den som er dømt for drapet på presidenten sin bror rømmer, så blir man nær like mye eksponert som det Bin Laden ble ;)

Knapt halvparten av et slikt fokus hadde vært nok til at i hvert fall de fleste amerikanere har han brent inn på netthinnen.

Og den pedohomofile galningen ville i hvert fall blitt kjent igjen.T-Bag har et ganske spesielt utseende.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til episoden imorra! =D

Gidder ikke vente oppe i natt, så får ta den før jobb imorra. Jeg SKAL ha PB på DVD i fremtiden. :---D

Er bare spent på hvordan de klarer å utvikle spenningen fremover. Det at siloen er bygd over lagde definitivt et nytt spenningsmoment. Det at Mahone er på vei til Utah er definitivt et nytt moment og at alle møtes blir bra. Spørsmålet er bare hvor lenge de klarer å dra det ut før standarden synker. :)

Lenke til kommentar

Gjett hva jeg gjorde i helga, da. Så ALLE episodene fra første sesong. Klarte til og med å se ep 1 og 2 i andre sesong, før jeg måtte på jobb i dag. Så nå er jeg hvertfall klar til å få sett noe mer :)

Må se de har gjort et kunststykke å få inn Mahones. Et nervevrak, genial sådan, meget dyktig og med MacGyver-sveis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...