Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, det var det, det var ja. Husket alt utenom akkurat hva det var. Gleder meg sykt til de påfølgende episodene. Synes 3&4 ikke var av akkurat topp standard, men de økte kvaliteten litt i #5. Forhåpentligvis går det kun oppover nå. :--)

Var det Haywire vi så i starten på promoen for #6? :D

Lenke til kommentar
Ahh, det var det, det var ja. Husket alt utenom akkurat hva det var. Gleder meg sykt til de påfølgende episodene. Synes 3&4 ikke var av akkurat topp standard, men de økte kvaliteten litt i #5. Forhåpentligvis går det kun oppover nå.  :--)

Var det Haywire vi så i starten på promoen for #6? :D

6905890[/snapback]

utennavnwt6.jpg Det ser sånn ut ja.

En annen promo:

http://www.youtube.com/watch?v=-DDLKzNDt74...related&search=

Endret av quakie
Lenke til kommentar

Har endelig fått sett episodene til nå, og må si at det er sjukt bra! Synes det er så bra laget og alt mulig.. Er en sånn spesiell stemning hele veien. Noen ganger kan det virke som de kommer seg litt lett unna purken, men hva gjør vel det? Blei glad når jeg så han FBIfyren komme også, digger han, spesielt etter Black Hawk Down..

Lenke til kommentar

Synes det er herligt når scofield tar på seg caps og tror at ingen kjenner han igjen!He,he dress og caps er jo den beste forkledning!:)Neida..skal ikke si noe negativt om helten scofield,han er jo best:)

Den siste episoden var rå..serlig i gartnerbutikken,da storebror kom til unsetning!

Gleder meg til neste! :dribble:

Lenke til kommentar

Er det bare meg som håper Scofield og doktoren blir et par eller? Jada, vet det er jentefakter dette her. Må bare si at jeg før syntes lost var beste serie ever, men nå er PB for alle penga. Det skal jaggu mye til for å toppe dette. Har anatomieksamen neste mandag, men greier nesten ikke å konsentrere meg om det nå. Og hjemme ligger episode 13-22, men bare veeet at jeg ikke kan se før jeg har lest dagens dose om celler og vev. Hu hu. Fælt å bli såå sinnsykt avhengig av noe som ikke er reelt. Blir nesten litt mental av det.

Lenke til kommentar
Synes det er herligt når scofield tar på seg caps og tror at ingen kjenner han igjen!He,he dress og caps er jo den beste forkledning!:)Neida..skal ikke si noe negativt om helten scofield,han er jo best:)

Den siste episoden var rå..serlig i gartnerbutikken,da storebror kom til unsetning!

6934228[/snapback]

For å være helt ærlig så hadde jeg ikke kjent igjen noen av Nokas-folka, uansett hvor mange bilder jeg hadde sett. Jeg tror folk flest egentlig ikke bryr seg om sånt, jeg pleier å heie på bankranere.

Lenke til kommentar

6934228[/snapback]

For å være helt ærlig så hadde jeg ikke kjent igjen noen av Nokas-folka, uansett hvor mange bilder jeg hadde sett. Jeg tror folk flest egentlig ikke bryr seg om sånt, jeg pleier å heie på bankranere.

6935329[/snapback]

Tror nok du hadde kjent igjen Toska, Havnå og Schumann. Rimelig sikker på det, etter to år konstant i mediene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...