Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir spennende å følge med på Mahones sykdom framover. Han er tydeligvis veldig opptatt av at en lege ikke skal oppdage det. Jeg er nysgjerrig på hva det egentlig er.

6898777[/snapback]

Vil nesten tro det er noe som gjør at han risikerer å miste jobben hvis en lege og arbeidsgiver blir kjent med sykdommen hans, noe sånt at han ikke er skikket til den jobben han har reint medisinsk sett.Who knows, fett uansett.

Lenke til kommentar

Likte episode 5 bra! Den beste tvil i sesong 2 imo. Spesielt scenen i hagebutikken :love:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Promobildene fikk meg til å tenke tilbake til tider innenfor murene. Da PI gjengen i skjul gravde hull i det pausehuset. Kan bli spennende!
Endret av kjor1
Lenke til kommentar

Knall episode, blir spennende å se hva de gjør nå. :hmm:

Det eneste jeg synest var litt rart eller lite gjennomtenkt var at T-bag ikke klarte å komme seg ut av bagsjerommet på bilen. Jeg har selv ligget i et bagsjerom som lignet det der. Det er en wire som man ganske enkelt trekker i og vips så er lokket åpent! Men det har jo ingenting å si, jeg funderte bare litt på det, han som ellers er så utspekulert.

Lenke til kommentar
T-Bag er så forbanna skrudd i skallen. Er ein av dei bedre karakterane i ein serie på lang tid. Han er så gjennomført pervers og gal, og han legger ikkje noke særlig skjul på det.

Spent på kva plan dei klekker ut for å få gravd opp dei pengane.

6905604[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Utifra traileren så ser det ut som de skal inn i et hus, med Scofield som "elektriker". Blir litt mer enn å skifte sikringer tror jeg .. Kanskje litt graving :p
Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...