Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ved bare å beholde navnet på serien og det generelle konseptet noen-bryter-ut-av-fengsel kan de jo lage utallige forskjellige serier, som med gode skuespillere og regissører kan bli minst like gode som sesong 1.

Nekter jeg å tro.

De kommer ikke til å finne på like kule karakterer som T-Bag, Abruzzi, Micheal og Sucre. Håper for all del at sesong 2 blir slutten. Da med en fet slutt.

Selv har jeg innstilt meg på at ingenting blir like bra som første sesongen og til nå ser det ikke slik ut heller. Selvom de har fått inn Mahone.

Lenke til kommentar

Må si meg helt enig de som ikke vil ha en "ny sesong1", det ville bare blitt teit + at nå som Fox River vet hvilke svakheter de har så vil jeg tro at de blir fikset RIMELIG fort.

Ser for meg at sesong 2 er siste, og selvom dette er bra serie så klarer jeg bare ikke å se for meg enda en sesong.

Og skulle det komme noe lignende etter dette, er jeg rimelig sikker på at vi alle kommer til å bli skuffa, og bare sitter der og tenker at DETTE ER EN SKAM for Prison break serien. (eller noe i den duren)

Men man vet jo aldrig, for min del så måtte jo 24 komme til s.5 for å virkelig bare WOW..........men med 24 så må jo ikke sesongene ha noe med hverandre å gjøreSkjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Dog s.6 av 24 vil absolutt høyest sansynnelig være fortsettelse av s.5

Men jeg gleder meg stort over s1 av prison break og gleder meg stort over s2 så langt. Og episode 5 kan ikke komme fort nok.

edit:skrivelief, leser at det er mye ikke god norsk her, men hva kan man forvente klokka 24:00 hehe

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
En ny sesong med nytt cast kunne for min del ikke fungert. Wentworth Miller, Dominic Purcell, Peter Stormare, Robert Knepper og William Fichtner er personer som spiller (spilte for Stormare sin del) sine roller på en måte jeg synes det skal mye til for å overgå.

Jeg vil ikke se noen Scofield-ripoff. Det går ikke.

6883929[/snapback]

Kanskje sønnen til Lincoln er like intelligent som Michael, og har iscenesatt sin egen pågripelse/rettsgang, og dermed spiller hovedpersonen i sesong 3, hvor plottet er å rømme på nytt. :p

Bare litt synd at han ikke helt visste at det var samma plan som Michael hadde.. :mrgreen:

En ny sesong 1, med nye folk, blir egentlig CSI: Miami. Samme gruppe med mennesker, men mindre kule karakterer og kjedelige skuespillere. Helt ubrukelig, altså.

Pft, ingen CSI-serie slår CSI Miami. Både geografisk plassering er perfekt (Miami vs f.eks New York eller Las Vegas), samt at folka er rå, spesielt den poetiske Caine.. :mrgreen:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
spesielt den poetiske Caine.. :mrgreen:
Jeg blir faen irritert hver gang jeg ser Caine i sin undrende positur mot solen, støgge solbriller på, og vinden i håret :wee:

6885189[/snapback]

Hehe, det er jo det som gjør det bra.. :mrgreen:

Klimakset i hver episode er jo å høre hva han sier rett før introen kommer (noe poetisk angående liket eller gjerningsmannen).. :love::wee:

Lenke til kommentar
spesielt den poetiske Caine.. :mrgreen:
Jeg blir faen irritert hver gang jeg ser Caine i sin undrende positur mot solen, støgge solbriller på, og vinden i håret :wee:

6885189[/snapback]

Hehe, det er jo det som gjør det bra.. :mrgreen:

Klimakset i hver episode er jo å høre hva han sier rett før introen kommer (noe poetisk angående liket eller gjerningsmannen).. :love::wee:

6885194[/snapback]

Grissom FTW, så shut up

Lenke til kommentar

Tviler på det noen gang kommer en ny "prison break" med andre fanger..det hadde blitt for teit..men kan jo hende de havner bak murene igjen..og må rømme på nytt...men la oss håpe det ikke skjer,at de finner pengene og lever lykkelig alle sine dager i sunny mecixo:)Og Haywire kommer syklende inn i solnedgangen..med den flott hjelmen sin:P

Lenke til kommentar

Påpeking fra moderator: Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering.

6719072[/snapback]

Gratulerer til de syv som fikk sine innlegg fjernet. Så får vi se hvilken reaksjonsform man skal velge når folk er så elskverdig å ignorere moderators påpeking.

Reaksjon på moderering gjøres på pm, ikke i tråden som blir moderert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...