Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satt nettopp å så CSI på PC'en, og plutselig kommer Sucré opp på skjermen, som en som stjeler penger fra en slektning, med pistol osv. Minner litt om PB. Men jeg fikk bare et sjokk da jeg så han, her

WOW! Satt og så Stargate SG-1 her om dagen, og plutselig dukker selveste MacGyver opp!

6870322[/snapback]

Verden er liten eller hva

Lenke til kommentar
At John døde kom egentlig ikke som ett sjokk,skjønte at han skulle ut av serien snart.Det har jo stått guest starring:Peter Stormare...på intro-teksten..

Men trist alikevel..han spiller så fordømt bra i alle filmer han er med i..

6872888[/snapback]

Velkommen til forumet :)

Triste greier ja, hadde jo vært artig å sett korleis det hadde gått om han møtte på T-Bag igjen.

Sånn ellers syns eg serien er minst like spennande som i forrige sesong, og William Fichtner (Alexander Mahone, FBI agenten) gjer ein veldig bra jobb.

Lenke til kommentar

Serien er jo fremdeles kjempebra..men må innrømme at episoden i Fox river var mer fengslene.Da alt bare vart verre og verre..men det tar seg sikkert opp igjen i denne sesongen også.

Er det bare meg eller er det med hånden til T-Bag litt overdrevet..armen er jo dø...viss han plutselig skulle få følelsen tilbake i fingrene da har de gått litt langt:)

Lenke til kommentar
Hvis skaperne av serien er smarte legger de neste sesong til et fengsel igjen, med helt nytt cast.

6882665[/snapback]

Tror folk vil tenke litt "sesong 1 rip-off" da.

håper de ikke blir på rømmen fra sted i hele sesongen.

man ser litt hvordan denne sesongen vil utarte seg, men de vil få problemer med å lage en sesong 3 tror jeg.

Lenke til kommentar
Serien er jo fremdeles kjempebra..men må innrømme at episoden i Fox river var mer fengslene.Da alt bare vart verre og verre..men det tar seg sikkert opp igjen i denne sesongen også.

Er det bare meg eller er det med hånden til T-Bag litt overdrevet..armen er jo dø...viss han plutselig skulle få følelsen tilbake i fingrene da har de gått litt langt:)

6882490[/snapback]

Ordspill. : D

Lenke til kommentar

6882490[/snapback]

Ordspill. : D

6883618[/snapback]

Gratulerer!

Lenke til kommentar

En ny sesong med nytt cast kunne for min del ikke fungert. Wentworth Miller, Dominic Purcell, Peter Stormare, Robert Knepper og William Fichtner er personer som spiller (spilte for Stormare sin del) sine roller på en måte jeg synes det skal mye til for å overgå.

Jeg vil ikke se noen Scofield-ripoff. Det går ikke.

Lenke til kommentar

Nei, klart at de måtte laget et helt nytt plot med nye roller, de kan jo ikke bare lage en remake av sesong 1.

Men det er laget utallige rømningsfilmer opp gjennom filmhistorien, og svært få av dem er like. (Unntatt alle B-filmene som er blåkopier av hverandre)

Ved bare å beholde navnet på serien og det generelle konseptet noen-bryter-ut-av-fengsel kan de jo lage utallige forskjellige serier, som med gode skuespillere og regissører kan bli minst like gode som sesong 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...