Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var episoden sett, og jeg må si det har blitt noen veldig spennende vrier. Likte hvordan vi hele tiden ble lurt til å tro at de kom til å ta Tweener, og så viste det seg å være Abruzzi de var etter. Herlig oppbygging av historien. :) Bare synd at John døde, skulle gjerne sett han mer, han er jo helt sjef. Men det var ikke helt uventet heller, har jo hørt at Stormare ville ut fra serien, og han har tross alt bare stått som guest cast i sesong 2 til nå.

Syns også Lincoln hadde noen tøffe overraskelser på lur i denne episoden. :)

Og angående promoen for neste episode

Spennende at T-Bag møter på Scofield og Burrows igjen. :) Ser også ut til at Tweener blir avslørt, men etter bildene å dømme blir han også gjenforent med Linc&Michael. Kan bli en spennende firkløver å følge.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Joda. Bra episode, det var det. Mye som skjer også.

Allikevel føler jeg ikke det klarer å leve opp til sesong 1 som var, rett og slett, legendarisk. Jeg kommer selvfølgelig til å fortsette å følge med, men føler virkelig vi må ha noen nye og pirrende spenningsmomenter. :p

Som alltid er det noen ting som er og forblir merkelig:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

• Er Bellick virkelig dum? Altså, greit nok at Micheal var litt drittsekk mot Mika, men at hun plutselig skulle snu SÅ brått var litt merkelig. Først playa hun Bellick for å få gunnern, og senere prøver hun å lure Linc til å få pistolen. Begge mislykket, men synes det var litt merkelig at hu "snudde" så fort. Virker som om hu bare ville være sur, men visste ikke helt hvem hun skulle la det gå utover. Mulig jeg er på viddene nå, men. :p Spekulerer bare. ;)

• Hvordan kan purken komme til motellet til Tweener&hu dama? Med tanke på promoen for #5. Dama gikk jo fem på alt han sa, og det er jo ikke akkurat logisk at purk skal gjennomsøke alle moteller i-tilfelle-noen-badguys-kan være der? Hrm.

• Er det bare jeg som synes ting går litt over styr for Mahone? Synes saken plutselig ble så mye verre for han, psykisk sett. Selvom det på alle måter går framover med saken.

• Hvem oppga Abruzzi? Fyren som kjørte'n dit?

• Hvorfor har vi ENDA ikke sett noe til Haywire?

Ser frem til neste episode! :wee:

dimiles

edit: NOEN må jo ha klart å tyde beskjeden fra Micheal til Tancredi?

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
[*]Hvorfor har vi ENDA ikke sett noe til Haywire?

6853001[/snapback]

Uten at jeg skal si det for sikkert (kan godt hende det bare er rykter), men etter å ha snoket litt rundt inne på et Prison Break-forum, fant jeg ut at

Haywire kommer trolig tilbake i episode 6, altså episoden om to uker

Ikke sett meg i fengsel om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Ble folk virkelig lurt til å tro at det var Tweener FBI var ute etter?

Det var jo alt for åpenbart. Det sekundet Abruzzi fikk beskjed om rommet hvor Fibernachi (eller hvordan det nå staves) befant seg var det nå helt opplagt at det var en felle. Satt og led meg gjennom hele episoden og ba til høyere administratorer om at manusforfattere ikke var så dumme at de trodde publikum ville gå på noe slikt. Jeg håpet jeg tok feil og at Abruzzi virkelig fant fyren på motellet, men den oppskriften man fulgte for å prøve å "lure" publikum er brukt så ofte og det blir alt for innlysende når man gjør så mye for å få oss til å tro at det var Tweener som var målet.

Det som reddet denne episoden var T-Bag. Alt i alt har jeg vanskeligheter med å komme på en dårligere episode av Prison Break.

Lenke til kommentar

Vel, her er en gangske god teori om hva den koden på den svanen til scofield betyr:)

Origami

Et raskt søk på nettet ga meg at 975 (som er begynnelsen på nr utifra koden) er area coden til Northern Missouri...og N. Missouri ligger i delstaten Montana...den samme delstaten det største beviset på at Lincoln ikke har gjort det han er beskyldt for å gjøre...nemlig å drepe han broren(?) til visepresidenten..

Endret av sull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...