Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg er litt rar, men etter å ha sett 4 episoder av sesong 2 syntes jeg serien taper seg mer og mer. Klart, det er fortsatt spenningsmoment, vrier, intriger og en endeløs rekke av lurerier, men jeg syntes det var atskillig mer spennende og ikke minst intentst å se hvordan Scofield klarte å løse de forskjellige prøvelsene han ble satt opp i mot inne i selve fengslet. Sesong 2 virker til nå på meg til å kun være et produkt av rein melking.

Kommer fortsatt til å følge med videre, helt klart, men jeg syntes serien har tapt seg betraktelig i forhold til det den var i sesong 1.

Nok engang vil jeg uttrykke min begeistring for Robert Knepper. Jeg hater karakteren han spiller noe helt intentst, hvilket sier litt om hvor bra han spiller den. Makan til gjennomført scumbag er skjelden å se og det imponerer meg. Håper for guds skyld ikke at karakteren T-Bag gjennomgår noen forandringer som gjør han blaut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den siste episoden sa michael til doktordama:

"There is a way i can protect you, it's already in your possession"

Det fikk meg til å tenke på denne origamifuglen hun fant når hun lå på sykebenken!

post-94621-1158080301_thumb.jpg

Er det noen som klarer å knekke koden? De prikkene må jo bety ett eller annet.

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
I den siste episoden sa michael til doktordama:

"There is a way i can protect you, it's already in your possession"

Det fikk meg til å tenke på denne origamifuglen hun fant når hun lå på sykebenken!

post-94621-1158080301_thumb.jpg

Er det noen som klarer å knekke koden? De prikkene må jo bety ett eller annet.

6850238[/snapback]

SIIESHSSIHIIESEIISEISESSEIE

det er dei bokstavene eg får ut av den koden ;)

Endret av Vegis
Lenke til kommentar
Seriøst, jeg begynner å bli gal nå :p

Hvem er han gamlingen på de bildene?

6850133[/snapback]

lurer på hvem han er jeg også

6850448[/snapback]

Det er ikke faren til brødrene da? :hmm: Vi har jo sett han, ikke det at jeg husker hvordan han så ut lengre da. Men det hadde jo vært litt artig om det er faren han fyren har jaktet på og ikke funnet ut av.

Men faren så vel litt anderledes ut gjorde han ikke?

Lenke til kommentar
Setter en femmer på at det er Morse koder... Eller en form for koder ivertfall :p Kanskje ikke morse da det også er lange prikker elns?

Æsj dette blei klussete :p

6850286[/snapback]

Vil tro det kanskje er blinde-skrift? :hmm:

*søke litt rundt*

EDIT: er ikke blindeskrift heller.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er hun derre Mika, Nika (kan ikke navnet på hu) utrolig fin!  :D

6851384[/snapback]

Er nok ikke bare deg ;)

Men synd med John Abruzzi. Dog jeg likte måten han døde på. De siste ordene hans. Store menn som Abruzzi skal dø med stil og det synes jeg at han klarte.

Og T-bag hater han så mye at jeg digger han :D

Lenke til kommentar
Seriøst, jeg begynner å bli gal nå :p

Hvem er han gamlingen på de bildene?

6850133[/snapback]

Mulig jeg er helt på villspor, men det blir jo flere ganger hintet til at det er en parallell mellom denne mannen og Scofield. Jeg har tenkt at det kanskje er en som har den samme sykdommen som Michael, og at han en gang for lenge siden, klarte å gjennomføre det Michael nå prøver på

Lenke til kommentar

Bah, skuffende episode. Forutsigbar, kjedelige vendinger og jeg liker ikke at FBI "helten" vår ser ut til å være et ustabilt nervevrak.

En av de dårligste episodene så langt, måten de endte Abruzzi sin medvirkning i serien var langt under pari. Jeg håper de ikke roter det til nå.

Men så kan nå ikke serien levere i hver bidige episode heller.

Lenke til kommentar

Her er det jeg fikk ut av denne "koden":

S I I E I H S S I H

H(I I) I I E S E I I S E

I S E S S E I E

Kan hende det skal stokkes om eller noe?

--

Jeg syns denne episoden var veldig bra og endelig klarte de å inkludere både Linc og Scofield historien med Sarah historien. Tror dette kan bli bra :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...