Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

C-Note blir også tatt.

Synes at det kan være slutten jeg  :)

6826780[/snapback]

Hvorfor skal C-Note bli tatt? Han er jo en av to som er fengslet for noe de ikke har gjort. Du har Linc som ble frama for mordet, og C-Note som ble fengslet for å ha påpekt fangemishandling i Irak.

Happy ending for meg ville vært hvis Scofield, C-Note og Linc slipper unna...

Lenke til kommentar

C-Note blir også tatt.

Synes at det kan være slutten jeg  :)

6826780[/snapback]

Hvorfor skal C-Note bli tatt? Han er jo en av to som er fengslet for noe de ikke har gjort. Du har Linc som ble frama for mordet, og C-Note som ble fengslet for å ha påpekt fangemishandling i Irak.

6829187[/snapback]

Og Sucre, som egentlig bare gjør alt for kjærligheten :love:

Lenke til kommentar

Synes det er litt merkelig at noen blir så lett med på den rømmingen til Scofield, med tanke på at det er mye bedre å slippe ut "clean". De gjør jo en helt ny forbrytelse ved å rømme. Da tenker jeg kanskje på Sucre, som ikke hadde drept 4 studenter slik som T-Bag.

Lenke til kommentar

6829187[/snapback]

Nei, C-note er i fengsel fordi han transportere noe ulovlig i den lastebilen. Han ble kastet ut av militæret for å fortelle om mishandlingen av fanger, men fikk ingen straff.

Lenke til kommentar

6829187[/snapback]

Nei, C-note er i fengsel fordi han transportere noe ulovlig i den lastebilen. Han ble kastet ut av militæret for å fortelle om mishandlingen av fanger, men fikk ingen straff.

6835598[/snapback]

Uff ja, stemmer det ja. Men indirekte er det militæret sin skyld :p

Lenke til kommentar
Han vil jo ikke miste dama han elsker. Helt fram til han fikk vite at hu skulle gifte seg med Victor skulle han jo sone straffen sin og ville ikke engang dele celle med Scofield.

Syns han gjorde rett valg jeg :thumbup:

6832173[/snapback]

Uansett idiotisk gjort av han. Fra å være en småkriminell idealist til å bli en av USA's mest ettersøkte, rett og slett pga et forhold han kunne oppløst senere.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett på traileren til #4 synes jeg det virer særs merkelig hvor fort Bellick&co kommer innpå Scofield.

Tweener virker usikker og nervøs i alle situasjoner. Spørs om ikke det kommer til å felle han. C-Note og Sucre er de to jeg unner litt hell foruten Micheal & Lincoln selvsagt.

Var det bare jeg som synes det var litt upassende at Linc sa at hvis Micheal ble tatt inne i tinghuset så kom han ikke tilbake å hentet han? Dette er i #2 altså.

Lenke til kommentar
Bellick fulgte vel etter den øst-europeiske dama. Hvis jeg ikke husker feil så er det bare Bellick som kjente linken mellom Scofield og henne.

6837556[/snapback]

Jeg trur hun kommer til å bli tatt. Men hun sier ingenting fordi hun elsker Scofield

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...