Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Dotten: Du hadde hatt et poeng, om dette var noe annet enn en spenningsserie! :p Dette er ikke som Lost, hvor man ønsker svar på spørsmål. Dette er en serie hvor man hele tiden skal føle at akkurat denne episoden så blir de tatt. Hvorvidt presidentsaken er viktig for at saken skal løses er totalt irrelevant for meg, det som underholder er Scofield. Hadde det ikke vært for at noen ikke kan nyte spenning og dramatikk uten å kreve en større historie, så hadde vi kunne konsentrert oss mer på de individuelle karakterenes sjebner etter "breaket".

For min del kan hele Burrows-saken glemmes, og presidentkvinnen kan leve videre som en forræder i det hvite hus; jeg bryr meg kun om brødrene, Fichtner og sjebnene til Sucre, T-Bag, C-Note og Haywire. Tancredi sine dopproblemer var kjedelig var scene 1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du om det! Det er jo en viktig del av serien.

Trives godt med at det er flere historier som spinner samtidig. Spent på hva som skjer med Tancredi. Mistenker at hun kanskje ikke har sett Scofield for siste gang.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Dotten: Du hadde hatt et poeng, om dette var noe annet enn en spenningsserie! :p Dette er ikke som Lost, hvor man ønsker svar på spørsmål. Dette er en serie hvor man hele tiden skal føle at akkurat denne episoden så blir de tatt.

Selvsagt ønsker man svar på spørsmål. Ærlig talt.

Lenke til kommentar
Litt OT, men det slutter aldri å forundre meg hva det forskes på, nå også Prison Break.

Er det noen her som føler seg truffet av forskningen??

6820418[/snapback]

jeg er relativt tynn, så føler meg ikke noe truffet der gitt ;)

Angående presidentsaken som foregår på siden, så skjønner jeg fint lite av den egentlig!

Noen som vil oppklare litt om hva som skjer eller?

Lenke til kommentar
Litt OT, men det slutter aldri å forundre meg hva det forskes på, nå også Prison Break.

Er det noen her som føler seg truffet av forskningen??

6820418[/snapback]

Nå er det viktig å få med at dette er en Amerikansk undersøkelse. At de feite liker Prison Break i USA betyr bare at størsteparten av folket gjør det. :!:

Lenke til kommentar

Til nå har de nok bevisst latt være å ha med "alle" historiene i hver episode. Denne fikk du jo hverken høre noe om Tweener, Haywire (hakke hørt noe om han til nå) eller Abruzzi. (Abruzzi ser vi jo at blir med i neste episode på promo#4, så der blir kanskje C-Note eller Sucre mindre sentrale?)

Jeg tipper at en av de enten dævver eller blir tatt snart; og jeg tror det dessverre blir C-Note eller Sucre. De blir jo også sett på som de "uerfarne". Sucre lurer jeg veldig på hva som skjer med fremover; han er jo sett av diverse politifolk.

Angående krasjet til Michael&Linc synes jeg Mahone fikk det der "jeg-nekter-for-at-han-er-død"-blikket veldig fort. Han kommer nok garantert ikke til å gi seg der. Jeg synes også, til tross for alles meninger her, at det var litt for dumt at Bellick sto så fint å så på dem kjøre vekk. At han fikk den "oversikten" osv.

Jeg gleder meg sykt til neste episode! Første serien på leeenge jeg faktisk gidder å følge skikkelig med på og laste ned så fort neste episode er klar.

EDIT: Er det noen som vet om steder som selger hele PB-sesongen i ett? Gjerne i en fancy eske. Er litt motstander av å kjøpe halve sesongen. :p

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Angående presidentsaken, så kan de for min del avslutte det kapittelet ganske fort.

Selv om den saken løses og Lincoln blir frikjent, vil fremdeles Scofield og AJ (eller hva han heter, Lincolns sønn) ikke bli frikjent, og dermed fremdeles måtte rømme. Så da er det bedre å bruke tid på rømningen enn å dasse med en sak som i min mening ikke kan endre noe på serien.. :)

Lenke til kommentar

Best case scenario er jo at straffen til Linc blir "annullert", men han må nok fremdeles sone for rømningen (som selvsagt er veldig straffbar!), men jeg vil tro at dommeren vil se lett på det i og med at det bokstavelig talt var en liv eller død situasjon.

Scofield og resten av gutta er jo dømt for reelle forbrytelser. (Mindre i Scofields situasjon, han gjorde det jo bare for å komme innafor murene, men likefullt.)

Så jeg ser for meg at presidenten blir skufla fra stillingen i en forholdsvis stor skandale, og FBI/CIA eller noen gir gutta fritt leide ut av landet og en slump penger dersom de aldri kommer tilbake. Eller noe.

Bare gjetning selvsagt :)

Lenke til kommentar

Hva med en happy ending?

Linc og Scofield kommer seg til Utah finner pengene, stikker å henter LJ og stikker til Mexico eller Panama?

Sucre synes jeg også brude komme jeg til Mexico.

T-Bag blir tatt av Bellick og han andre duden.

Abruzzi må også klare seg. Han henter familien og kommer seg også til Mexico.

C-Note blir også tatt.

Hva som skjer med Tweener bryr jeg meg lite om :p

Synes at det kan være slutten jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...