Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han andre typen sa jo

"Oscar Shales is this guy Mahone tracked for awhile. Nasty little bottom feeder, you know the type. He’s still in the wind."

Tydeligvis en som Mahone har jaget, men ikke klart å fange.

Mahone overhørte dette, og rett etter tok han av pillene sine - noe beroligende kanskje?

Lenke til kommentar
Tydeligvis en som Mahone har jaget, men ikke klart å fange.

Mahone overhørte dette, og rett etter tok han av pillene sine - noe beroligende kanskje?

6810576[/snapback]

Det virker som han akilleshæl eller noe lignende ja.

Jeg kan bare ikke vente til neste episode, det er jo så mange baller i luften i serien nå.

Lenke til kommentar

Enda en god episode, jeg elsker serien fortsatt. :love:

Var spennende å vite at en eller annen bil var satt ut av spill mot slutten av episoden, pga. det vi fikk se i starten. Fryda meg når jeg skjønte at det bare var enda et genialt påfunn av Scofield. :D

Eneste som trekker ned også for min del er, som Steffyboy har nevnt flere ganger, den parallellhistorien med presidenten og greier. Syns ikke det er så interessant, så jeg håper ikke det blir altfor sentralt framover heller.

Lenke til kommentar

Herregud, nok en sjuk episode for min del..

Dette blir bare bedre og bedre, over all min forventning.. Ser ut som de andre forbryterne blir skrevet ut av manus en etter en, på en absolutt god måte. Ja presidentsaken er helt latterlig, men syns vi får se mindre og mindre til den heldigvis.

BTW: Callies>Nika

Lenke til kommentar

Eneste som trekker ned også for min del er, som Steffyboy har nevnt flere ganger, den parallellhistorien med presidenten og greier. Syns ikke det er så interessant, så jeg håper ikke det blir altfor sentralt framover heller.

6811763[/snapback]

Ser man bort ifra at denne paralellhistorien er selve nøkkelen til alt som skjer så....

Den kommer garantert til å spille en rolle, det er der løsningen ligger til det hele. I det store og hele så er historien til alle, bortsett fra Scofield brødrene og den "politiske" sidehistorien, ikke relevante. Men de er nå underholdende. Savnet T-Bag og Abruzzi i denne episoden. Ikke pokker om FBI agenten går på den der planen til Scofield, det nekter jeg å tro. Var litt forutsigbar denne episoden, men uansett underholdende. En ren filler episode.

Lenke til kommentar
Ikke pokker om FBI agenten går på den der planen til Scofield, det nekter jeg å tro. Var litt forutsigbar denne episoden, men uansett underholdende. En ren filler episode.
Dessverre (kanskje heldigvis, for underholdningsverdiens skyld) visste jo ikke Michael hva slags motstander han fikk da han planla alt.

Enig med deg angående parallellhistoriene, de er underholdende, og jeg tror ikke serien hadde vært så mye å snakke om uten :)

Lenke til kommentar

6811763[/snapback]

Ser man bort ifra at denne paralellhistorien er selve nøkkelen til alt som skjer så....

Den kommer garantert til å spille en rolle, det er der løsningen ligger til det hele. I det store og hele så er historien til alle, bortsett fra Scofield brødrene og den "politiske" sidehistorien, ikke relevante. Men de er nå underholdende. Savnet T-Bag og Abruzzi i denne episoden. Ikke pokker om FBI agenten går på den der planen til Scofield, det nekter jeg å tro. Var litt forutsigbar denne episoden, men uansett underholdende. En ren filler episode.

6816032[/snapback]

Jaja, selvsagt. Mente at jeg ikke håper det blir så mye om den historien dersom den ikke vil spille noen stor rolle. Men jeg håper selvsagt at den vil bli mer og mer knyttet opp til hovedhistorien. Det kan bli interessant.

Tror heller ikke Mahone går på Scofields plan. Han er nok smart nok til å skjønne at dette var meninga.

Angående Haywire så får vi nok se mer til han etterhvert. Håper det. Syns det er teit hvis de bare skriver han ut av serien ved at han kom seg unna på en sykkel. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...