Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker bare at vi fikk et skikkelig nærbilde av dyrlegen, samt et nærbilde av sprøyta, noe som ga meg inntrykk av at kanskje T-bag ga han feil gift ellerno...

Det var en svakt rødlig løsning... aner ikke hva det skulle vært for noe, men det er vel ikke det man bruker til avlivning... ikke at jeg vet noe om hvordan de gjør det "over there". Kan være så enkelt som at løsninger er tilsatt farge for å skilles fra noe annet.

Lenke til kommentar

T-Bag var jævli svak hos han legen, så hvorfor ikke legen angrep på en eller annen måte synes jeg var merkelig. Greit nok at han var redd, men det får være måte på. Ellers er det flere ting jeg stusser over;

- Heisscenen var en utrolig bra scene, men den kunne det blitt gjort mye mer ut av!

- Hvordan kan Malone være så skråsikker på at enten dør en av de; ellers så kommer de til dem? Altså, det var ikke såå mye blod der.

- Hva var greia i starten der Malone kikket på den lille fontenen i hagen der?

- Jeg stusset også, som flere andre, over hvorfor purken ikke skjøt i hjulene på bilen.

dimiles

Lenke til kommentar
Husker bare at vi fikk et skikkelig nærbilde av dyrlegen, samt et nærbilde av sprøyta, noe som ga meg inntrykk av at kanskje T-bag ga han feil gift ellerno...

6785292[/snapback]

Når man avliver dyr så får de vel to forskjellige sprøyter? Først en som får dem til å sovne, og så giften som dreper dyret. Dette for å unngå at dyret har det vondt.

Kanskje han bare fikk søvnmiddelet, og T-bag visste ikke dette :)

Lenke til kommentar
Det som jeg synes var forstyrrende var at Bellick var på gråten når han fikk sparken og gikk hjem og satte hagla mot haka!

Men så fikk han jo høre om pengene de får for å fange skurkene, så nå han går nok på jakt etter dem tenker jeg!

6767448[/snapback]

Jeg syntes det tvert om var en kjempefin scene. Det bare understreka hans motivasjon for virkelig å ta hevn på disse gutta. Bellick har jo, som han sa, jobba i fengselet siden han var 18, og hele hans liv spant seg rundt dette. At store tøffe Bradley Bellick har en mager unnskyldning for et liv utenom jobben var en flott kontrast i mine øyne.

Robert Knepper gjør en rett og slett fenomenal rolle som T-Bag. Rollefiguren i seg selv er jo pinadø syk og skruppelløs nok, og Knepper bare understreker den ytterligere. Videre så falt jeg umiddelbart for karakteren Mahone og Fitchers tolkning av denne. Det var et sånt løft serien trengte.

I likhet med et par andre her i tråden håper også jeg at det stopper med denne sesongen. Hvor langt kan det strekkes uten at det blir for dumt? Jeg for min del, er ihvertfall skikkelig spent på utviklinga her.

Lenke til kommentar

Ikke blant de beste episodene, denne her. Det var ingenting som sjokkerte, selv om kamerabevegelsene fortalte meg at jeg burde bli sjokkert. Det ser bra ut for C-Note, dårlig ut for Sucre og brødrene kommer til å slite fremover. Hvordan Bellick og co klarte å dukke opp akkurat da de gjorde skjønner jeg ikke, hvorfor var de akkurat der, akkurat da? Jeg skjønner at de fikk informasjon om Utah, men jeg klarer ikke skjønne hvordan tjukken skulle visst noe om bilplanen, når Michael ikke nevnte den til noen i fengselet.

Mahone og Scofield ser ut til å respektere og imponere hverandre mer og mer, forholdet dem i mellom kan bli veldig interessant når de til slutt møtes.

Tancredi og den uinteressante politiske handlingen trekker ned som vanlig, jeg vet ikke om de prøver å ligne på 24, men det er ikke det dette showet handler om. William Fichtner gjør sin beste rolle så langt, og var høydepunktet i denne episoden.

Lenke til kommentar
Hvordan Bellick og co klarte å dukke opp akkurat da de gjorde skjønner jeg ikke, hvorfor var de akkurat der, akkurat da? Jeg skjønner at de fikk informasjon om Utah, men jeg klarer ikke skjønne hvordan tjukken skulle visst noe om bilplanen, når Michael ikke nevnte den til noen i fengselet..

6805751[/snapback]

de fulgte etter dama. :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...