Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

han kunne ikke ha tjent SÅ dårlig at han ikke hadde mulighet til å flytte hjemmefra, og miste jobben klarte han fint selv med alt snusket de drev på med...

Så jo, jeg lo av det når jeg skjønte det var mora som kom inn på gutterommet... :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man fikk jo vite i sesong 1 at han bodde hjemme da, når han forsvant på jobb ringte de hjem og spurte moren om han var hjemme, eller noe.

6784374[/snapback]

hmm, det stemmer vel når du sier det, men hadde glemt det til nå...

Er det btw bestemt sesong 3.?

Og totalt ot, men regner med dere vet, når kommer lost..?

Lenke til kommentar

Ja det kan vel stemme forsåvidt, det er jo det mange frykter med sesong 2, men vi har sett bare to episoder til nå så jeg venter med å trekke konklusjoner. Det jeg har sett av sesong 2 så langt har vært bra, jeg har ikke blitt direkte skuffet over noe. Selvsagt kunne en del ting vært gjort annerledes, blant annet den scenen i heisen og greier. Men alt i alt syns jeg det har holdt et rimelig høyt nivå.

Lenke til kommentar

Syntes de to første episodene er på like godt nivå som sesong 1. Alvorlig talt, 80% av det som skjedde i første sesong var usansynlig og man løste ting til tider merkelig og ulogisk. Ikke det at det gjorde serien dårligere. Så da ser jeg ikke poeng i å bruke det som motargument for de to første episodene. Serien er gjennomtenkt og holder fortsatt meget høyt nivå. Det at f.eks. graven var planlagt av skribentene allerede forrige sesong (man ser klipp av at han graver i episode 16 av sesong 1) viser at man har tenkt ut endel av hendelsesforløpet i god tid.

"Nitpicking" er ikke noe jeg skal la ødelegge. Er godt fornøyd med de to første episodene. :)

Lenke til kommentar

Synes sessong 2 lover bra jeg :yes: Riktig nok bare vært 2 episoder enda men ingen skuffelse over de :w00t:

24 måtte jo komme til sessong 5 for å virkelig bli bra(min mening) Ja de 4 første var jo bra, men 5'ern var overlegen i forhold til de 4 første.

Men må si meg enig at jeg håper nesten ikke prison break kommer med en sessong 3. Sessong 1 begynte jo å bli litt drøøøyyyy på slutten, men sessong 2 har jo starta VELDIG bra. Krysser fingerne for at det fortsetter slik :woot:

Ja vi må sikkert se noen episoder vi synes blir teite/eller unødvendig lange, hvor vi tenker at dette er skuff og dritt, for sånn er det jo i alle serier.

Men la oss bare håpe at når sessongen er slutt, sitter vi med inntrykk at dette er noe av det bedre som har vært av action/spenning serier EVER :yes:

Edit: SKriveleif

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Men må si meg enig at jeg håper nesten ikke prison break kommer med en sessong 3. Sessong 1 begynte jo å bli litt drøøøyyyy på slutten, men sessong 2 har jo starta VELDIG bra. Krysser fingerne for at det fortsetter slik :woot:

6784653[/snapback]

Sesong 1 drøy på slutten? :dontgetit: Dei siste episodene i sesong 1 var dei beste IMO.

Såg ein på forrige side som sa at handa til T-Bag (<3) fungerte med ein gong. Fekk vi eigentleg sjå det? Så vidt eg huskar hadde han berre handa hengande på sida etter att han hadde fått den sydd på.

Lenke til kommentar

Kjipt om Lincoln og sønnen hans blir putta inn da... så handler sesong 3 om hvordan Michael befrir han og 4 om sønnen :!: så i sesong 5 blir Michael putta inn og de må redde han, så i sesong 6 må de redde han fengselssjefen, i sesong 7 er Sarah tilbake på dopen og de må få henne ut av fengsel... sesong 8, alle blir putta inn i et nytt fengsel for både kvinner og menn... sesong 9, aliens putter hele menneskeheten i fengsel... sesong 10, sjømonstre... sesong 11 naturkatastrofer gjør hele menneskeheten fengslet..

Nei, jeg ser heller ikke helt hvordan de skal klare å få konseptet til å gå videre... :!:

Lenke til kommentar
Kjipt om Lincoln og sønnen hans blir putta inn da... så handler sesong 3 om hvordan Michael befrir han og 4 om sønnen  :!: så i sesong 5 blir Michael putta inn og de må redde han, så i sesong 6 må de redde han fengselssjefen, i sesong 7 er Sarah tilbake på dopen og de må få henne ut av fengsel... sesong 8, alle blir putta inn i et nytt fengsel for både kvinner og menn... sesong 9, aliens putter hele menneskeheten i fengsel... sesong 10, sjømonstre... sesong 11 naturkatastrofer gjør hele menneskeheten fengslet..

Nei, jeg ser heller ikke helt hvordan de skal klare å få konseptet til å gå videre...  :!:

6785020[/snapback]

:lol:

Lenke til kommentar
Hehe, du kan jo fronte ideen til disse folka. Du kan bli rik.

Noen av de andre TV selskapene ville nok faktisk gjort slike ting :!: men FOX er temmelig notoriske... kanskje om jeg foreslår at Michael og Lincoln må redde en kar ut av Guantanamo som har kunnskap om et nært forestående terrorangrep på USA så hadde FOX exec'ene hoppa på det med èn gang :D

Lenke til kommentar
Såg ein på forrige side som sa at handa til T-Bag (<3) fungerte med ein gong. Fekk vi eigentleg sjå det? Så vidt eg huskar hadde han berre handa hengande på sida etter att han hadde fått den sydd på.

6784770[/snapback]

Nei, den fungerte ikke, men han hadde jo albueleddet...

Det som irriterer meg VELDIG er hvordan i alle han klarte å KNYTE KNUTER osv når legen ble bundet i bordet, med en arm, det går ikke, prøvd selv.... :dontgetit:

(og hvorfor legen ikke prøvde seg på noe...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...