Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ga sesong 1 en sekser, den var og vil alltid være legendarisk i mine øyne. Sesong 2 gjorde skam på alle fordommer og beviste at andresesongen nesten kan nå opp til førstesesongen, selv om det skulle mye til. Sesong 2 har vært flott, om enn veldig annerledes enn første sesong. Gir den en 5'er. :)

Lenke til kommentar

Viss eg ikkje hugser feil fekk sesong 1 terningkast 5. Sesong 2 har etter mi meining vore dårlegare enn den første. Til tider blir episodene alt for forutsigbare og repeterande. Det var og synd at interessante karakerar vart fjerna frå serien. Hovudpersonane (brødrene) er ikkje interessante nok til å få så mykje fokus som dei til tider har fått. På den positive sida var det gledeleg at enkelte personar har endra karakter, og tilførselen av Mahone var stort sett positivt. Men dette er ikkje nok til å forsvare ein høg karakter. Når serien i tillegg har gått bort frå konseptet eg likte med sesong 1 ender terningen på ein 3. Den hadde kanskje fått 4 viss det ikkje var sesong 2 av Prison Break.

Lenke til kommentar
hvet noen egentlig hvem han skallete mennen er. han som hele tiden snakket med kim om sona og om michael og link. han var jo så sinnsykt opptat av å få michael i sonaen men jeg skjønner ikke vorfor eller hva han vil oppnå med det.

8341789[/snapback]

 

Nei han er fortsatt et mysterium for oss alle. Vil nok få vite mer i neste sesong. :)

Virker også som han er helt ekstremt opptatt av at ikke hvem som helst skal høre hva han sier. Han skriver som oftest bare beskjeder på lapper, og har vel åpna kjeften bare to ganger så langt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...