Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at all diskusjon om promoer for kommende episoder må i spoilertags.

Dette var nok en spennende episode, sitter som på nåler her enda.

Jeg liker ideen om at Scofield og Mahone kan inngå et samarbeid etterhvert dersom Mahone ikke selv er involvert i konspirasjonen. Men det bør ikke skje enda.

T-Bag var jo seg selv lik i denne episoden også. Passer perfekt i rollen. Hadde faktisk ikke trodd han skulle få tilbake hånda si på plass, men jammen gjorde han det. Nå er jo både han og Tweener på vei til Utah. Er nok duket for en herlig liten gjenforening for flere av dem der etterhvert. :D

Må si jeg er glad for å ha LJ tilbake i serien også. Var litt bekymret for at han bare skulle forsvinne ut når han ble tatt i forrige sesong, men nå ser det ut til at ting vil dreie seg om å hjelpe han også. Det blir nok neppe med det ene forsøket.

Edit: Og scenen med Bellick var litt festlig da. At han bodde hjemme hos moren sin og sånn. Viste en litt annen side av han enn vi har sett til nå. Men han er nok snart tilbake i jakten på utbryterne.

En av de neste episodene heter visst ifølge imdb.com "First Down", så det kan vel være et tegn på at en av dem dør, ja.

Edit: Trodde først det var neste episode som hadde denne tittelen, men om man skal tro imdb så heter neste episode "Scan", mens episoden der etter igjen som blir sendt 11. september, heter "First Down"

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

En av de neste episodene heter visst ifølge imdb.com "First Down", så det kan vel være et tegn på at en av dem dør, ja.

6768219[/snapback]

Og hvem det ikke er;

T-bag, Abruzzi og Sucre. Trolig ikke "yo dude" fyren heller. Dette fordi de nevnes i kommende episoder på Spoilerfix

Lenke til kommentar
Enig der Dotten.

Kanskje det ikke er noen av de som flyktet heller, kan jo være noen andre.

Ser forøvrig at Peter Stormare står som guest star, og ikke som regular cast som de andre. Håper ikke dette betyr at han forsvinner ut av serien for godt  :(

6768299[/snapback]

Ja, er det en som ikke burde forsvinne er det han. "Yo"-dude kan godt forsvinne derimot :devil: .

Lenke til kommentar

Er det slikt at svensk TV (vet ikke hvilken kanal) sender episodene av Pirson Break sesong 2 likt som Fox?

Bare en kamerat i klassen som sier det. Jeg er 99,99% sikker på at det ikke er sant men. Så at Svensk TV3 sender Prison Break sesong 1, men de kalte ep. 14 for sesong start av sesong 2. Litt forvirendes.

Endret av bokhylle
Lenke til kommentar
Er det slikt at svensk TV (vet ikke hvilken kanal) sender episodene av Pirson Break sesong 2 likt som Fox?

Bare en kamerat i klassen som sier det. Jeg er 99,99% sikker på at det ikke er sant men. Så at Svensk TV3 sender Prison Break sesong 1, men de kalte ep. 14 for sesong start av sesong 2. Litt forvirendes.

6770372[/snapback]

Grunnen til det er at PB er delt opp i to deler i S1. Men hvorfor svensk TV3 sier det, vet vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Eeeeeeeeeeeeeee!

Episode 2 ... må være den dårligste hittil. Episode 1 var OK, men nå.. Jeg så Cops for noen uker siden.. hvis FBI's most wanted hadde vært ute og løpt i skogen tror jeg et helikopter med IR kamera hadde vært på flekken rimelig kjapt. Helikoptere har jo vært totalt fraværende helt siden de stakk av fra flyplassen av en eller annen grunn.. får liksom litt smokey and the bandit følelse når det ikke er annet enn dumme og udugelige politimenn i biler som jager landets mest ettersøkte. Og når du først er landets mest ettersøkte, har vært på tv dusinvis av ganger, rømt fra death row, dømt for å knerte presidenten(eller visepres eller hva det nå enn var), så går du ikke rundt og leker toughguy helt uten forkledning.. hallo? "Hei jeg er usas mest ettersøkte, jeg står ute i denne travle gata her og holder utkikk av en eller annen grunn". nevnte noen "piratkopiering"? TBag trekker som vanlig opp litt, selv om de greiene han drev også ble ltit vel drøyt, gidder ikke komme inn på sannsynligheten for at hånda hans fungerte prompte etter det som skjedde. Og hvor ble det av Haywire? fikk han med seg det med pengene? Er han allerede på vei til Utah? PB var bra forrige sesong, hvis ep2 blir normen for ses2 gidder hvertfall ikke jeg å se på lenger.

Endret av b0nna
Lenke til kommentar

Er ganske enig med b0nna. Sesong 2 har ikkje vore spesielt bra så langt. Som han er inne på så blir det litt for dumt når dei bare går rundt på gata utan nevneverdig forkledning. Er og andre ting som trekker litt ned, en det er jo bare vist to episoder til no, så det er framleis håp for at det skal ta seg opp.

Lenke til kommentar

Fordi da hadde jo serien mista mye av sin framtidige driv. Jeg syns det var en dårlig løsning av manusforfatterne. Herregud, kanskje deres eneste sjanse til å redde sønnen. Tror jeg hadde tatt i litt mer, for å si det sånn.

Endret av cun
Lenke til kommentar
Hvis dere hadde sett norges mest ettersøkte mann på gata. Hadde dere kjent han igjen da? Dere vet nok ikke hvem det er en gang.

Ja, i alle fall så lenge han ikkje bruke forkledning. Eg dei fleste i Noreg hadde kjent igjen f.eks. Toska då Nokas-saka herja som verst.

Lenke til kommentar
Hvorfor skjøt han ikke FBI agenten i HEISeN ?? :(

6783958[/snapback]

Fordi ingen av dem er mordere, det er liksom det de skal bevise...

Men ja heis-senen var dårlig utnyttet, kanskje de skulle hatt med utstyret som lå igjen i bilen likevell... ;)

At han var mammadalt og bor på gutterommet enda var latter.! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...