Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dog er det mer synd på Mahone. Han har jo ikke gjort dette av fri vilje, men har blitt tvunget til å gjøre dette med svært sterke pressmidler. Var trist når en så hvor mye han ville få orden på livet sitt og slutte med ugjerningene sine og så brast drømmen på den måten der. Sona og familieliv er ganske store kontraster ...

 

Goscinny ;)

8333048[/snapback]

Gud eg stor koste meg når micheal lurte mahone med narkotikaen på båten :!: Genialt var det første eg tenkte, synes de har valgt glimrende skuespillere for de forskjellige karakterene. For eksempel Kim, den kynisk feige lille løpegutten for generalen, man får automatisk et hat mot han, synd at han døde slikt, ville sett at han ble pint, ydmyket eller noe før han døde :p Generalen spiller også glimrende; mystisk og skummel.

William Fichtner som spiller mahone spilte utrolig bra i denne episoden imo. :thumbup:

Endret av Selvbyggern
Lenke til kommentar
 

Jeg har aldri sett noen spise i de 2 sesongene som har gått nå :lol:

 

 

har du vell. så du ikke i begynnelsen av sesong 2 når michael stjeler den kurven med mat. så tar han det med og deler det med john abrutsi og de andre. "Yummi"

 

Også da Sucre spiste kylling hos meksikaneren han stjal bilen av :p

Endret av megosta
Lenke til kommentar
Skal je be en mod om å stenge denne tråden, siden vi har en ny en?

8334179[/snapback]

Så lenge folk ønskjer å diskutere trådens emne er det vel ingen grunn til at vi skal nekte dei det. Er sikkert mykje meir som kan diskuterast, og det kan vere fleire som ønskjer å dele sine meiningar. Så eg ser ingen grunn til at vi skal stenge denne tråden. :)

 

Personleg syns eg ikkje siste episode var så veldig bra, noko som for så vidt gjeld for heile sesongen, men slutten virka spennande. Dei har for lengst gått bort frå det eg likte med serien, og det ser ut til at sesong 3 beveger seg enda lenger vekk frå dette. Eg er spent på korleis sesong 3 vil utvikle seg. Håper får oppleve eit veldig forskjelleg miljø enn det vi har opplevd til no.

Lenke til kommentar

Fikk fire, og da er jeg kanskje litt streng. Jeg liker nemlig ikke å ødsle rundt meg med seksere her og der. Sesong én var bedre og med spennende, til tross for at sesong to hadde sine øyeblikk, for å ikke si episoder. Men det ble litt mye gjentagelse og de spilte litt mye på de samme kortene. Derfor fikk den kun fire. Håper siste (?) sesong tar seg litt opp og at den ender med en skikkelig finale av en episode!

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...