Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns de kunne satt serie finale når de satt i båten der.. Utrolig irriterende å måtte vente til August for å se de komme seg ut av fengsel igjen..

 

Men kan noen forklare meg hva i helvette det Sona tingen er? Han som førte han til døra sa jo noe som "This is as far as we go" elns. Så ut som han bare gikk gjennom og ut på en svær arena e.l.

 

Rart å se Bellick liggende på gulvet der, btw :p

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som syntes det var litt for kjapt å hive michael rett inn liksom!?? Pleier å være masse av rettsaker, og nå når broren ble frifunnet på drapet er jo det faktisk en liten sjans for at michael kunne blitt frikjendt.. Syntes de sendte ham litt raskt til helvete..

Lenke til kommentar

Irriterende at de sprang inn i den hytten når micheal og sara ble tatt, hvorfor ikkje bare springe videre inn i jungelen, større sjans å slippe unna da :s

Og pengene... der er jo bare micheal og broren som vet at de ligger på bunnen på stranden der. Noen som vet om pengene holder seg f eks en måned under saltvann?

Lenke til kommentar
Noen som vet om pengene holder seg f eks en måned under saltvann?

8322190[/snapback]

Kan hende de går i oppløsning, men jeg vet ikke. I så fall sitter de jo sammen, og når de blir våte så klistres de jo ekstra godt sammen. Kan jo bli vanskelig å skille dem fra hverandre uten å ødelegge pengene da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...