Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at jeg er mer positivt innstilt til sesong 3 nå enn jeg var tidligere. Det er deilig å endelig bli ferdig med "Linc uskyldig dømt og på rømmen"-tullet som skulle vært avsluttet for lengst.

 

Nå har jeg håp om at sesong 3 skal komme med en ny vri. For eksempel må jo Michael få ut Bellick for å redde kona til Sucre.

 

Men det virket som de hadde litt hastverk i denne episoden. For eksempel, hvis alt som skulle til for å frikjenne Linc var at Kellerman sto frem, hvorfor gjorde han ikke det tidligere?

 

 

Gleder meg sykt til neste sesong, bare for å se hvordan bellick, Mahownay, scofield og ikke minst T-bag greier seg

Det er vel "Mahone"? Uttales som de sier det i serien også, ikke som det du skriver...

Lenke til kommentar
Men det virket som de hadde litt hastverk i denne episoden. For eksempel, hvis alt som skulle til for å frikjenne Linc var at Kellerman sto frem, hvorfor gjorde han ikke det tidligere?

8312853[/snapback]

 

Fordi han ikke ville bli drept, kanskje? :)

 

Kellerman var jo lenge besatt etter å ta hevn, men etter at han ga opp og forsøkte å ta sitt eget liv, bestemte han seg for å gjøre noe riktig før han døde

Lenke til kommentar

Si meg har TV3 rotet med sendeskjema og hoppet over en episode, eller er det jeg som har blingset litt?

 

Den siste episoden vi så før pausen var "The Killing Box", den første vi så etter pausen, som vel var 30. mars var "The Message". "John Doe" som er i mellom har vi ikke sett, så når ble den vist på TV3?

Lenke til kommentar

Er ikke generalen for det Basil greia Oscar Shales? Han store stygge skalla mannen alle snakker om, han er jo ganske lik bildene vi har sett av Oscar Shales tidligere?

 

Og, jeg trenger virkelig et svar på hva Scofield gikk ut i inne i Sona, og hva faen Sona er, og hvorfor de VIL at han skal rømme. En jævlig bra, men irriterende episode, siden jeg kommer til å lure på dette helt fram til ses 3 begynner. En verdig slutt, Prison Break er og blir en fantastisk serie

Lenke til kommentar

En skalla person som er lik generalen som visstnok skal ha blitt drept og begravd i hagen til Mahone. Jeg husker ikke nå hvordan Shales så ut, men jeg mener å huske at han er helt lik generalen. Sikkert bare jeg som roter

Endret av agrsiv
Lenke til kommentar

Er det meg, eller likna han fyren som kom inn i fengslet til T-Bag hvor han ble fortalt at han ikke kom ut fordi "you were caught", mistenkelig på faren til Michael og Linc?

Kanskje bare jeg som surrer men :hmm:

 

Hva om denne nærmest stumme generalen faktisk er Oscar Shales? Vi blir fortalt at han er drept, men kanskje ikke? Samme med far til Linc og Michael, vi tror han er drept, men er han det?

 

Fantastisk bra sesongavslutning, gleder meg voldsomt til sesong 3 :)

Lenke til kommentar

Faren til brødrene er nok død ja. Vi så han ble skutt, og så hvor de hadde begravd han etterpå. Michael sier selv at han døde i armene hans. Blir for teit hvis de plutselig skal dra han fram i live igjen.

 

Tror heller ikke den skalla mannen er Oscar Shales. Mahone drepte Shales og gravde han ned i hagen sin etter å ha vært på jakt etter han i evigheter. Mahone var jo besatt av å ta Shales, så jeg tviler på at han tok feil mann.

At skallamannen sist sett i hvit frak ligner på Oscar Shales er nok enten en tilfeldighet, eller fordi de viser seg å være i slekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...