Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Begynner å bli mektig lei av The Company nå.

Er Kellerman virkelig død? Jeg kan tolke det han sa, "took you long enough", på to måter. Enten var det for å slippe han fri, eller for å knerte han. Jeg er nesten helt sikker på at det var for å ta knekken på han, men vi vet jo aldri når det gjelder The Company. Det var forresten en lettelse at Kim tok kvelden, den stygge stygge mannen.

 

Hvem var fyren som fulgte etter Sarah? The Company? Hvem andre?

Hvorfor ville de ha Scofield inn i Sona?, som forøvrig er en _veldig_ merkelig plass. Det blir jo bare idiotisk om de skal bryte seg ut igjen, spør du meg. Jeg tviler egentlig på at det er tanken bak Sona, men noe merkelig er det.

Hva skjer med The Company etter at Kellerman tilstod alt?

 

 

Argh. De kunne ha avsluttet etter sesong 2, men kun fordi da hadde jeg sluppet all ventingen til sesong 3 :p. Kan jo rett og slett ikke vente til sent i August for å finne ut hva i svarteste som foregår i Sona, og diverse. At Prison Break har tapt seg eller ikke kan diskuteres, men jeg gleder meg noe sykt til sesong 3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper ikke at de kjører sesong 1 style i sesong 3 også. Det må jo være en dypere mening bak Sona enn som så.

8304992[/snapback]

Det er akkurat det jeg tenker. Blir helt latterlig om det blir replay av sesong 1, og det nekter jeg å tro. Håper det ligger noe heavy-shit bak Sona, men samtidig at serien får en verdig slutt i sesong 3. Om ikke Michael og Linc finner friheten til slutt blir jeg litt irritert, de har tross alt vært millimeteren fra den hele veien.

Lenke til kommentar

Tenker noe som dette jeg;

 

"What happens when you bring the hunter to the hunted, they were opposed, but forced together they must escape. Everything that can go wrong, goes wrong when a unexpected twist accurs when Lincoln descides to break michael out, but to do this he needs Sarah's help. Because in Sona, Micheal does not have the blueprints!"

 

cuming suun!

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår det så forsker den skalla mannen med hvite frakken på personer som Scofield. En måte å gjøre dette på er å se hvordan han fungerer ved å putte ham i fengsel. Det ble jo i allerede første episode, tror jeg, sagt at Scofield hadde en eller annen sykdom som gjorde at han var bedre egnet. De visste at han ville bryte ut Linc og det var derfor de fikk han i fengsel til å begynne med. Ved å plassere han i Sona, som det var tydlig at den skalla mannen ville, får de forske enda mer.

Lenke til kommentar
Slik jeg forstår det så forsker den skalla mannen med hvite frakken på personer som Scofield. En måte å gjøre dette på er å se hvordan han fungerer ved å putte ham i fengsel. Det ble jo i allerede første episode, tror jeg, sagt at Scofield hadde en eller annen sykdom som gjorde at han var bedre egnet. De visste at han ville bryte ut Linc og det var derfor de fikk han i fengsel til å begynne med. Ved å plassere han i Sona, som det var tydlig at den skalla mannen ville, får de forske enda mer.

8305195[/snapback]

 

Huh? Det med plassering i fengslet fikset jo Mikael på egenhånd.

Lenke til kommentar
Det synes jeg høres lite sannsynelig ut. De virket helt desperate etter å få tak i Mikael og Linc hele tiden etter de rømte.

8306199[/snapback]

 

Jeg synes nå ikke han store stygge skumle mannen som ikke sier noe har virket særlig desperat hittil. Han lille kinesergutten var jo bare løpegutten hans. Hadde jeg fått ordre fra den mannen, hadde jeg blitt litt desperat etter å gjennomføre ordren hans jeg også!

Lenke til kommentar

Så episoden i dag, og sitter med delte følelser...

 

Han generalen virker bestemt og rolig, og som Canute sa kan dette være et forskningsprosjekt... Det blir litt dumt, men Kellerman er i hvertfall død.... Og hva med Sucre?

 

Gleder meg til sesong 3, men hva skjer med Bellick og T-Bag?

 

Var det bellick som lå på gulvet med smerter, under han digre fyren?

Lenke til kommentar
Så episoden i dag, og sitter med delte følelser...

 

Han generalen virker bestemt og rolig, og som Canute sa kan dette være et forskningsprosjekt... Det blir litt dumt, men Kellerman er i hvertfall død.... Og hva med Sucre?

 

Gleder meg til sesong 3, men hva skjer med Bellick og T-Bag?

 

Var det bellick som lå på gulvet med smerter, under han digre fyren?

8310358[/snapback]

ja det var bellick , og lurer selv på hva som skjer med sucre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...