Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

må si jeg ble en smule rørt når michael tok pistolen opp mot hodet til sara og brukte henne som gissel som å vise at han var fyren med pistolen, slik at han skulle få skylden for drapet og ville ofre alt for sara!

8302952[/snapback]

Hun ofret seg jo for han også, så skulle jo bare mangle :)

8303044[/snapback]

Hadde ikke vært så vanskelig å forklare hvorfor ho skjøt den snertne japsa da. Hadde tilgitt henne jeg liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som snakker om Kellerman lenger:P?

Er ganske så sikker på at det ikke var han som ble skutt i bilen, men lurer på hva slags rolle han for i sesong 3, skal han til Sona og redde Michael??

8303031[/snapback]

lol, er jo helt klart at han er død da, jeg er 99.9 % sikker på at han ble skutt i bilen..

8303094[/snapback]

Øhh, sa ikke Kellerman "It took you long enough" når de maskerte folka åpna døra da, eller bare jeg som ikke fikk med meg noe?

Lenke til kommentar
Øhh, sa ikke Kellerman "It took you long enough" når de maskerte folka åpna døra da, eller bare jeg som ikke fikk med meg noe?

8303637[/snapback]

Jeg tipper på at han antok hva som kom til å skje når de fikk motortrøbbel. Han visste det nok fra før av også, i og med at han har jobbet for dem. Dessuten satt han og pratet om at det som gav mest cred, husker ikke ordrett hva han sa, var at man smilte når man ble henrettet. Og når de kom så sa han 'took you long enough' så smilte han. Så jeg satser alle pengene mine på at han er død.

Lenke til kommentar

8303637[/snapback]

Jeg tipper på at han antok hva som kom til å skje når de fikk motortrøbbel. Han visste det nok fra før av også, i og med at han har jobbet for dem. Dessuten satt han og pratet om at det som gav mest cred, husker ikke ordrett hva han sa, var at man smilte når man ble henrettet. Og når de kom så sa han 'took you long enough' så smilte han. Så jeg satser alle pengene mine på at han er død.

8303663[/snapback]

Ahh, ok. Takk for svar :). Fant forresten denne quoten på det offisielle forumet: "In the french resistance it was considered a high honour to face a nazi firing squad, you did your job, the highest honour was to smile when they shot you."

Lenke til kommentar
Er jo ikke 100% sikkert at Kellerman er død. Kan ha vært de andre vaktene dem skjøt.

8303771[/snapback]

Så klart, muligheten er der. Men personlig velger jeg å tro at Kellerman er død. Da får jeg jo en overraskelse hvis Kellerman evt skulle dukke opp igjen :)

Lenke til kommentar

Hmm sant nok det, men nå visste jo de ikke at akkurat han ble skutt så jeg holder muligheten åpen for at han kanskje fortsatt lever, eller var det kanskje bare for å gjøre oss seere enda mer forvirret.

Edit:

På den andre siden så vet jeg ikke hva rollen hans ville vært på sesong 3? C-note er jo også bare forsvunnet fra serien...

Endret av adilr82
Lenke til kommentar

Jeg stiller med rett MOT strømmen ettersom de aller fleste som så denne episoden forgudet den.

Jeg holder fast på at de burde gitt seg ved sesong 1.

Sesong 1 var rett og slett mesterlig. Selvom Miller og Fichtner er strålende skuespillere tror jeg det blir for lite kjøtt på beinet for en ordentlig sesong 3.

Alt de har gjort i sesong 2 er å lede opp mot en sesong som er tilsvarende 1'eren, altså å bryte seg ut ifra fengsel. I tillegg har de samlet eller drept hovedaktørene på mirakuløst vis.

Jeg skal gi sesong 3 en sjangse, men jeg tviler sterkt på at det kan bli bra.

btw på imdb.com står det noe om en episode 23 som visstnok skal komme om 1 uke. Er imdb feilinformert eller?

Lenke til kommentar

Dette var veldig merkelig, veldig spennende, og...ja...jeg gleder meg til neste sesong. Michael kommer til å få det tøft, gleder meg til å se han og Mahone sammen der inne i Sona. To ekstremt glupe fyrer, som har vært mot hverandre hele sesong 2. Det er på tide de slår seg sammen og sammarbeider. :)

Og Lincoln er en fri mann. Fantastisk tanke egentlig. Er jo det det har vært kjempa for i to sesonger. Når de satt i båten der, Michael, Lincoln og Sarah, så føltes alt bare perfekt, og det kunne endt der. Det kunne blitt en fin slutt på en super serie. Men så dukka Kim opp fra ingensteds, og alt ble helt kaos. Og endelig fikk han det han fortjente. Var rett og slett en nytelse å se han dø. :D

Lenke til kommentar
Og endelig fikk han det han fortjente. Var rett og slett en nytelse å se han dø.  :D

8304783[/snapback]

Synd og skam å ødelegge fine dressen, men ja det var absollutt et høydepunkt da Kim ble skutt!

8304787[/snapback]

Veldig godt lagd, irriterende karakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...