Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke se bort ifra at scofield får en american history x i ræva, men stakkars gutta da :/ Gleder meg sykt til neste sesong, bare for å se hvordan bellick, Mahownay, scofield og ikke minst T-bag greier seg :p I Fox River var han bossen, morsomt å se om han blir bitchen her :p Tror nok det blir en stund før vi får se scofield gjøre dette igjen:

post-122197-1175618246_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Tipper det var en arena for slossing eller no lignende Scofield gikk inn i, kanskje en boksering.

8301017[/snapback]

Hmm. Hva får det til å tro det? Jeg tipper heller på en slags luftegård hvor Scofield kan få litt ro og tenke ut en fluktplan :p Kan jo godt være det bokses der av og til, da :p

Bra episode - jeg kjente at den rørte min sarte sjel på slutten (det før Sona, da). S03 kan bli bra, men de må slutte der. Nå er vi iallfall nærmere en avslutning av serien!

Goscinny ;)

8301297[/snapback]

Tipper det fengselet vil få Fox River til å virke som en skolegård.

Skal ikke se vekk fra en fjerde sesong hvis seertallene holder seg høye.

8301333[/snapback]

hvis du ser på ekstramatrialet på sesong 1 på dvd. sier han som skriver PB at han er nok matriale til 5sesonger..

Lenke til kommentar

Oi! Spennende episode!

Men skjønte jeg det rett? Han store skumle mannen som nesten aldri snakker, ville at Scofield skulle havne i Sona (siden det sto på lappen da de satt i bilen), og at han så skulle bryte seg ut ?

Og hva faen var Sona? Et sykt fengsel uten noen form for vakthold, der fangene bare løper fritt og dreper hverandre som de vil innenfor murene?

edit; Hvem var han mannen som hadde laget en avtale med T-Bag ?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Og hva faen var Sona? Et sykt fengsel uten noen form for vakthold, der fangene bare løper fritt og dreper hverandre som de vil innenfor murene?

8301467[/snapback]

Ser sånn ut. Vaktene som førte Michael sa jo til han før han gikk inn: 'This is as far as we go'. Så tyder på at vaktene er redde for stedet selv. Og at Sona er en egen fristat på en måte. Bare sperret inne på et begrenset område hvor de kan gjøre hva de vil.

Lenke til kommentar
Trodde egentelig Amerikanere måtte sone tid i Amerika, jeg? Eller er Sona bare midlertidig?

8301535[/snapback]

Virker ikke sånn. Ser jo ut til at de kan bli satt i fengsel der nede også. Hvordan kan Sona være midlertidig når vaktene ikke tør å gå inn? Hvordan skal fangene komme seg ut da?

Lenke til kommentar
Trodde egentelig Amerikanere måtte sone tid i Amerika, jeg? Eller er Sona bare midlertidig?

8301535[/snapback]

har ikke landet man blir tatt i utleverings avtaler med landet fangen er fra har man ingen rett til å sende han tilbake til hjemlandet hans.

derfor de dro til panama siden panama ikke har utlevering avtale med usa. har ikke panama noen rett å sende de tilbake.

derfor det også siter en del nordmen i utlanske fengsler rundt om i kring i verden

Lenke til kommentar
De må jo ha vakthold og slikt, men de folka som transporterte dem der var ikke nødvendigvis ansatte i fengslet, heller bare vanlige politifolk som til vanlig jobber i byer og slikt.

De insatte må jo ha fôr og slikt ...

Goscinny ;)

8301555[/snapback]

Mulig det. Men man har jo mange måter å få mat inn på. Så jo ut som det var ganske lovløst der inne. Må nesten bare vente og se i sesong 3 hvordan det står til der inne.

Lenke til kommentar

Bra sesongavslutning

Jeg synes sesong 2 har vært knallbra, så det skal bli spennende og se hva de klarer å få til med sesong 3. Har såpass tro på at de klarer å tilføye serien litt nytt også, og ikke bare lage en omvendt sesong 1.

Sesong 3 begynner forresten til høsten igjen. Jippi

Lenke til kommentar

I følge mine kilder :

Season 3 will premiere August 29, 2007

var en bra episode dette, Wentworth Miller spiller helt sykt bra !

må si jeg ble en smule rørt når michael tok pistolen opp mot hodet til sara og brukte henne som gissel som å vise at han var fyren med pistolen, slik at han skulle få skylden for drapet og ville ofre alt for sara!

Lenke til kommentar
må si jeg ble en smule rørt når michael tok pistolen opp mot hodet til sara og brukte henne som gissel som å vise at han var fyren med pistolen, slik at han skulle få skylden for drapet og ville ofre alt for sara!

8302952[/snapback]

Hun ofret seg jo for han også, så skulle jo bare mangle :)

Lenke til kommentar
Ingen som snakker om Kellerman lenger:P?

Er ganske så sikker på at det ikke var han som ble skutt i bilen, men lurer på hva slags rolle han for i sesong 3, skal han til Sona og redde Michael??

8303031[/snapback]

lol, er jo helt klart at han er død da, jeg er 99.9 % sikker på at han ble skutt i bilen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...