Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Trur company har en eller anna fyr som er viktig for dem i sona og derfor sendte de micheal dit. siden de gikk bestemt kun etter micheal som dere så når han asiateren kom på båten. Kan tenke meg at de vet at micheal er eneste som kan bryte seg ut og derfor jobba de så hardt for og få han dit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sesong 3 blir vel noe i denne duren.

Michael and Mahone are both in the same prison and now they will co-op and escape togheter!

Vel, har ikke mange forventninger til sesong 3. Serien har tapt seg mye, men kan jo ikke si mye før sesongen begynner.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

En ganske så verdig avslutning dette - med en interessant cliffhangar på slutten. Tror jeg liker konseptet om at Mahone og Scofield skal samarbeide, enda hvor mye førstnevnte har gjort mot Michael. F.eks. drept faren hans. Skal bli interessant å se hvordan Scofield takler dette.

Noen som har en liten anelse om når sesong 3 starter? Det blir stort.

Lenke til kommentar
Veldig snodig episode, ja. Satt å gliste og tenkte flott avslutning på en flott serie når de satt på båten og alt virka hygge og kos.

Men neeeeeei. Men skjønte ikke helt slutten, hva var ute der scofield gikk?

8300781[/snapback]

Helt enig med det første du sa :(. Ja, lurer litt på hva det var der ute. Kanskje en fightingarena av noe slag?

Lenke til kommentar

Tipper det var en arena for slossing eller no lignende Scofield gikk inn i, kanskje en boksering.

Bellick hadde visst fått en dårlig start, og er nok ivrig på å komme ut.

Han skalla mannen er en general og er sist vi ser han på et forskningsinstitutt i brasil? merkelig karakter..

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696
Han skalla mannen er en general og er sist vi ser han på et forskningsinstitutt i brasil? merkelig karakter..

8301017[/snapback]

Long Island i New York.

Lenke til kommentar

8301017[/snapback]

Long Island i New York.

8301143[/snapback]

Ah, fikk bare med meg det trudde var Brazil (Basil Island Research Fasility)

Lenke til kommentar

8301017[/snapback]

Long Island i New York.

8301143[/snapback]

Ah, fikk bare med meg det trudde var Brazil (Basil Island Research Fasility)

8301263[/snapback]

Basil Island er hvertfall det et sted i russland som heter..

og en liten øy i karibien som heter

Lenke til kommentar
Tipper det var en arena for slossing eller no lignende Scofield gikk inn i, kanskje en boksering.

8301017[/snapback]

Hmm. Hva får det til å tro det? Jeg tipper heller på en slags luftegård hvor Scofield kan få litt ro og tenke ut en fluktplan :p Kan jo godt være det bokses der av og til, da :p

Bra episode - jeg kjente at den rørte min sarte sjel på slutten (det før Sona, da). S03 kan bli bra, men de må slutte der. Nå er vi iallfall nærmere en avslutning av serien!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Skulle nesten tro at Michael har vært en forsøkskanin fra dag en :shrug:

Gleder meg til neste sesong. Denne svarte til over forventning. Litt kaotisk og rotete på slutten, virket som om de fikk litt hastverk. Men jeg er helt i det blå angående hva som kommer til å skje. Ikke akkurat noen stor cliffhanger.

Skal ikke akkurat beskylde denne sesongen for å hale ting ut. Det har mildt sagt skjedd enormt mye når man tenker tilbake på det.

Lenke til kommentar

8301017[/snapback]

Hmm. Hva får det til å tro det? Jeg tipper heller på en slags luftegård hvor Scofield kan få litt ro og tenke ut en fluktplan :p Kan jo godt være det bokses der av og til, da :p

Bra episode - jeg kjente at den rørte min sarte sjel på slutten (det før Sona, da). S03 kan bli bra, men de må slutte der. Nå er vi iallfall nærmere en avslutning av serien!

Goscinny ;)

8301297[/snapback]

Tipper det fengselet vil få Fox River til å virke som en skolegård.

Skal ikke se vekk fra en fjerde sesong hvis seertallene holder seg høye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...