Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja. Blir ikke oulyden litt mer Queens english? Eller; da ville det kanskje vært "Mahaun". Jeg sier Mahone med skikkelig trykk på o-en og kanskje en veldig svak u-lyd.

 

Ny episode i natt?

 

Goscinny ;)

8293298[/snapback]

jepp siste episoden i sesong 2 ! dette kan bli spennende! gleder meg :dribble:

Lenke til kommentar

Vel, jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg er både skuffet og fornøyd med episoden. Ser nå ut til at det er Linc sin tur til å bryte ut Michael. Forholdsvis grei episode, med mye spenning. Dog noe av det var veldig forutsigbart.

 

Har fått en del nye spørsmål, noe jeg egentlig forventet. Men det får da være måte på.

Hvem er egentlig Mr. Bald-guy? Mulig jeg ikke har fått med meg riktig hvem han er tidligere, men ser ut til at han har en eller annen "muffens" jobb. Og hvorfor vil han/de at Michael skal bryte seg ut?

 

Og hva er egentlig greia med Sona? Går alle fangene fri inne der, uten oppsyn av vakter? Bare stengt inne på et område? Hva slags mørk hemmelighet skjuler Sona?

 

Har fått mye høyere forhåpninger om sesong 3 nå i alle fall. Mange spørsmål jeg virkelig vil ha svar på i den nye sesongen.

 

EDIT: Noen som har peiling på når sesong 3 kommer?

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696

Hva er greia med at at skalla fyren er en general som driver testing med dyr? Sto på recapen til fox at de gikk på slutten inn i et rom med dyr i bur, selv så jeg det ikke så godt.

"He's gonna break out it's in his blood." Er det helt opplagt at vi snakker om en ny rømming?, det første jeg tenkte på var at han har fått noe sykdom eller noe som de vil skal bryte ut i fengselet siden de er legeaktige folk nå, men dette er kanskje usannsynlig.

Men må bare si at om dette blir en ny prison break bare omvendt, med at Lincoln skal hjelpe Michael så kommer det til å bli utrolig kjedelig.

The Company slutter heller aldri å overaske, de er avslørt, men de vil at EN av brødrene skal dø, noen som forsto det?

Lenke til kommentar

Seriøst dette var bra lagd, dette var en cliffhanger som var så bra at ehh....vet ikke hva jeg skal si. Forutsigbart litt, men fremdeles.

 

Dette var verdt å være oppe for i natt. Dette er jo seriøst bra framstilt, en cliffhanger som får deg til å si "NEI" som denne er knall.

 

Michael kommer til å få det jævelig. Sier jo seg selv etter som Bellick nærmest var blitt voldtatt å omgjort til et helt annet menneske. Det var Bellick som lå liggende på gulvet der, så det betyr virkelig at Michael må stole og henge sammen med Mahone(fordi han er proff i å sloss og sånt fra hans tid i militæret). Jeg tror alt det Michael gjorde med DeJus(eller hva han narkobaronen het) var å plante dop på båten.

 

Kanskje så kommer T-Bag til å bli sendt til Sona også, siden de ville jo sikkert vise hvorfor T-Bag hadde disse vaktene utenfor hotellet i Panama og greier i sesongfinalen. Så de fikk ikke tid til å flette inn at han også ble sendt ditt i episoden. Fordi det hadde vel vært gangske teit hvis T-Bag hadde blitt sendt til et sted mens de tre andre er på det hølet av et fengsel. Men vi får vente..

 

William Fichtner som spiller Mahone likte jeg virkelig i denne episoden.

 

De driver vel med noe testing på Michael, kanskje prøve å rekrutere han eller noe til å hjelpe dem, skal hvertfall ikke drepe dem vil jeg tro.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Sinnsyk avslutning på sesongen...

 

Var det Bellick som lå på gulvet der??

8298693[/snapback]

Det var Bellick ja.

 

Blir spennende å se hva som skjer nå!

Ja, det blir tøft å vente helt til neste sesong.

 

Når kan vi forvente pangstarten på neste sesong? Til høsten? eller må vi vente til neste år?

Lenke til kommentar

Ble rimelig skuffa jeg. Hadde liksom regnet med at de skulle avslutte historien med "the company" og greier. Synes det ble alt for lett måten Linc ble frifunnet på. En eks-agent uten identitet kommer i retten og sier at det hele var en set-up og vips så går både Sarah og Lincoln fri. Håper de finner på noe bra i neste sesong og at ikke alt dreier seg om at Michael skal bryte seg ut igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...