Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episode 21 var kjempe bra, likte vendingene og det som skjedde selv om noe var en liten smule forutsigbart.

 

En annen ting som slår meg uten at det er hverken kjempe positivt/negativt er at hver gang noen skal drepe noen så har de noe info som gjør at det ikke blir så lett alikevel.

Lenke til kommentar
De to siste episodene har, i mine øyner erklert at Prison Break begynner å dø. Så jeg synes de bør avslutte det mens det er på topp. Ikke lag enda en Lost!

8249300[/snapback]

 

Er så dritt lei av alle dere som nagger på "ikke enda en lost".

 

Hva faen skal dere se på hvis man cancler serier etter 1-2 sesonger?

 

Nei la de holde på så lenge det er så sebart som det er. LOST er fremdeles top 5 av det som går, PB top 3.

 

Nei hold heller kjeft.

Lenke til kommentar
De to personene som satt utenfor rommet til T-bag, de som Scofield trodde var federal agents.. Hvem var de? Var de med og hjalp T-bag?

8263934[/snapback]

 

Enten FEDS eller The Company, vel? Om T-bag hadde betalt dem for å beskytte seg så syns jeg han så litt vel nervøs ut ovenfor dem til at det skulle være slik.

Lenke til kommentar
De to siste episodene har, i mine øyner erklert at Prison Break begynner å dø. Så jeg synes de bør avslutte det mens det er på topp. Ikke lag enda en Lost!

8249300[/snapback]

 

Er så dritt lei av alle dere som nagger på "ikke enda en lost".

 

8263747[/snapback]

 

Enig. Gi det en sjanse eller la vær å se. Det er ingen som vet hvordan tredje sesong blir. Jeg tror for min del det fortsatt blir bra. Snodig om de skulle klare å holde to sesonger så utrolig spennende for så å lage en gørrkjip 3dje sesong.

Lenke til kommentar
De to personene som satt utenfor rommet til T-bag, de som Scofield trodde var federal agents.. Hvem var de? Var de med og hjalp T-bag?

8263934[/snapback]

De hjalp i alle fall ikke T-Bag. Så jo ut som han var begrenset til hotellet. Og var de som satte oppe rommet med den drepte hora. Jeg antar det var folk fra The Company som skulle lure Michael og Linc i en felle.

Lenke til kommentar
De to personene som satt utenfor rommet til T-bag, de som Scofield trodde var federal agents.. Hvem var de? Var de med og hjalp T-bag?

8263934[/snapback]

 

Enten FEDS eller The Company, vel? Om T-bag hadde betalt dem for å beskytte seg så syns jeg han så litt vel nervøs ut ovenfor dem til at det skulle være slik.

8263965[/snapback]

Skofield sa at dem ikke var FEDS, så da er de nok TC(Compani)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at tullingene aldri lærer. Du står ikke med en pistol innen rekkevidde for han du prøver å ha kontroll på!

 

Nei, neste episode håper jeg virkelig er punktum finale for denne serien. Nå begynner det å bli vel forutsigbart ja.

 

Selv om jeg vet at det dessverre kommer en melkesesong 3...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...