Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var en spennende og innholdsrik episode! Morsomt at det kommer nye vendinger med at de prøver å redde LJ fra fengsel. Er enig med NightKeeper at de tar litt mye sjanser ofte. Spesielt Apolskis aka "yoy"-dude. Han må jo være genkjent.

Det blir morro å se hvor langt han kommer til Utah før hun som kjører skjønner noe.

Jo, forresten. Det var morsomt å se når Bellick kom hjem og vi fikk se at han bodde hjemme sammen med sin mor :!: .

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Kanskje han ender opp med å samarbeide med Scofield?

6766477[/snapback]

Akkurat det har potensiale til å bli ganske så spennende, men jeg håper isåfall at det ikke skjer før om noen episoder, for akkurat nå digger jeg Scofield vs. Mahone-opplegget :)
Lenke til kommentar
Kanskje han ender opp med å samarbeide med Scofield?

6766477[/snapback]

Akkurat det har potensiale til å bli ganske så spennende, men jeg håper isåfall at det ikke skjer før om noen episoder, for akkurat nå digger jeg Scofield vs. Mahone-opplegget :)

6766567[/snapback]

Ah... Enig, men håper virkelig Mahone skjønner at det er noe snusk på gang etterhvert :thumbup:

Lenke til kommentar
Neida, Gudat fikk nok bare noen deilige greier så han fikk sove litt.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Åjåj, ser på traileren for neste uke at en av dem dør. Hvem tror dere det er? Ble jo nesten hintet om at det var Sucre...

6767193[/snapback]

tviler på at det er han. blir alt for enkel hintig, og stor spoiler ;)

Lenke til kommentar
Men må bare påpeke at T-bag var genial, som alltid, i episode 2. Kunne ALDRI tenkt meg noen andre i den rollen :D

6767330[/snapback]

For meg har William Fichtner som Alexander Mahone blitt en sånn karakter også. Er sikkert mange som kunne passet i rollen, men jeg synes Fichtner gjør en særdeles god jobb :)

Ellers skal vi vel egentlig være ganske så fornøyd med de fleste karakterene. I alle fall hovedpersonene, om vi ser bort fra Robin Tunney som Veronica Donovan, og muligens Frank Grillo som Nick Savrinn.

Endret av PT
Lenke til kommentar

Det som jeg synes var forstyrrende var at Bellick var på gråten når han fikk sparken og gikk hjem og satte hagla mot haka!

Men så fikk han jo høre om pengene de får for å fange skurkene, så nå han går nok på jakt etter dem tenker jeg!

Endret av Hawkon__
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...