Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bra episode dette , tror det vil bli en kjempe bra episode neste gang også. men jeg tviler sterkt på at de klarer å holde spenningen så god på sesong 3. så jeg syntes egentlig at de burde avsluttet med sesong 2.

 

men vi får bare vente å se hvordan sesong 3 blir, er veldig skeptisk men vi får se :ermm:

Lenke til kommentar

Aah, definitivt en av de virkelig store episodene igjen dette her. Denne episoden hadde actionfyllte øyeblikk, triste øyeblikk og jubeløyeblikk. :D Trodde Kellermann tok livet av seg, så det var litt depping. Men så gjorde han det ikke likevel, og på toppen av det hele gjør han alt riktig og vitner i saken til Sarah. Fantastisk. En mann som fortjener respekt. En av de beste karakterene i hele denne serien. Å gå fra å være så gjennomført sleip og ond, til å bare gjøre alt riktig.

 

Og så Michael da. Den kampen mot T-Bag på slutten var veldig symbolsk følte jeg. Det var på en måte en av de virkelig store oppgjørene som vi har visst lenge måtte komme, og så endelig greier Michael å slippe alle tankene om å være snill gutt, og heller bare gi den jævelen hva han fortjener.

 

Digget også når Lincoln kom sprettende fram og kasta seg over Mahone. Det var enda en av de digge kampscenene i denne episoden. Men selvsagt måtte det ende som det gjorde. Dette koker seg opp til en skikkelig heftig sesongavslutning, og noe sier meg at uansett hva som skjer så vil det bli vondt å vente helt til slutten av august for å få fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Forutsigbart deluxe  :roll:

 

Hvem var det som faktisk trodde at de fikk sendt T-Bag til fengsel der, så det lenge før det kom, det som skjedde i bilen altså.

 

Og det der med Mahone/Linc, wow, not...sjokk.

8254586[/snapback]

 

Enig i at begge de tingene var forutsigbare, men utrolig nok så tenker jeg ikke så mye på forutsigbarhet når jeg ser episoden. Jeg bare ser den og er helt med på hvert sekund som skjer. :p Men skjønte jo selvsagt at de ikke kom til å bare kjøre T-Bag til ambassaden og ferdig med det. Sånn er det jo hele tiden, nye problemer dukker stadig opp. Selv om det er forutsigbart så er det faktisk nødvendig så...can't blame them.

Lenke til kommentar
Forutsigbart deluxe  :roll:

 

Hvem var det som faktisk trodde at de fikk sendt T-Bag til fengsel der, så det lenge før det kom, det som skjedde i bilen altså.

 

Og det der med Mahone/Linc, wow, not...sjokk.

8254586[/snapback]

 

Kvifor ser du Prison Break i det heile tatt? Det virkar som du forutser kvar ei einaste episode uansett. :)

Lenke til kommentar
Såg dere at Mahone faktisk smilte ein gang i denne episoden? Når han satt i den taxien og snakka i telefon.

Trur det er første gang han har smilt i heile serien.

8254740[/snapback]

 

Ja det la jeg merke til, tenkte på det samme selv. :) Han har virka veldig stakkarslig i det siste, men i denne episoden var han veldig oppegående.

Lurer fortsatt litt på hva han tenker å gjøre videre nå. Gjennom sesongen så har det jo lenge vært ganske tydelig at dette med å ta Scofield har blitt litt personlig for Mahone, han har satt andre rømlinger på vent for å kunne ta han. Men nå virker det litt som det viktigste er at han kommer seg bort og får være med familien sin. Eller har han fortsatt planer om å kvitte seg med brødrene tro? :hmm: Han har jo Bill Kim-styggen som holder øye med han overalt også, så...

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Veldig spennende episode! Jeg synst egentlig det er litt irriterende at personen med pistol alltid blir avvæpnet at personen som er på tynn is. Dette skjedde to ganger i denne episoden, og det er ikke første gang. Men såklart, dette er jo noe de må gjøre for å holde serien i gang (selv om det er grenseløst irriterende av og til).

 

Men nå virker det litt som det viktigste er at han kommer seg bort og får være med familien sin. Eller har han fortsatt planer om å kvitte seg med brødrene tro?

Virker som om Michael har blitt litt for personlig for han. Han virker jo helt gal etter å kvitte seg med de. På en annen side så har han ikke noe valg, Kim den stygge presser han og truer han med å skade familien hans. Blir spennende og se hva som skjer i neste episode, når Kim (er det bare meg som har lyst å gi han ett hard slag i trynet?) blander seg inn.

Endret av different
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...