Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Men hva skulle han med hora? Bare oppføre seg som normalt, ha noen å true med å ta livet av kanskje.

 

Syns nesten det er litt dumt med alt Michael har tattovert. Kunne han virkelig ikke huske navnet på mora si liksom...

8202222[/snapback]

 

T-bag brukte hora til å prøve og gjenskape det "forholdet" han hadde med hun som han kidnappet (husker ikke navnet i farten)

8202317[/snapback]

Tror han mente den hora mot slutten der, da han spurte om det var noen av de som snakket engelsk elns. Det var også en mulig sivil FBI fyr som passet på han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fyren så veldig amerikansk ut til å være hallik i mexico gjorde han ikke?

8205657[/snapback]

Mulig det er lettere å være hallik der da. Er vel ikke så nøye på bestikkelser der som i USA. Lett og vri seg unna. Men jeg utelukker ikke muligheten at han ikke er hallik.

Lenke til kommentar

T-Bag var blitt fanget. Tror han er tvunget til å være i Panama for å lokke ut Michael. Derfor "The Company" ikke ville ha han drept. Så fyren med pistol vil jeg tro er enten politi eller en agent for "the company".

 

Det jeg tror i hvert fall. Var tydelig for meg at T-Bag ikke virket særlig fri.

Lenke til kommentar
T-Bag var blitt fanget. Tror han er tvunget til å være i Panama for å lokke ut Michael. Derfor "The Company" ikke ville ha han drept. Så fyren med pistol vil jeg tro er enten politi eller en agent for "the company".

 

Det jeg tror i hvert fall. Var tydelig for meg at T-Bag ikke virket særlig fri.

8205770[/snapback]

Var nettopp slik jeg oppfattet det også.

Men hva han skulle med hora skjønte jeg ikke. Det må vel enten være at han skal oppføre seg som normalt eller så har han fått instruksjoner om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...