Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Goscinny, men en spennende episode uansett! Likte ikke at Linc og Fish splitta opp :/ Tror egentlig at Linc kommer til å dø på slutten i en "redningsaksjon" for å hente michael fra Mahone :( Hadde vært fett og da :p Og hvis link dør, så løses jo endel av konspirasjonsteorien, pga. Micheal ikke har noe motivasjon igjen. Fish er også en drittsett :p Linc skal hente sprit så stikker han :s :p

 

God episode, gleder meg til de 2 siste!

 

 

4/5

Lenke til kommentar

Dette var greit, men sesong tre blir ren melking hvis karakterer forsetter å dø på denne måten...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sara skal ryke ut, og T-Bag mest sannsynlig. Og Michael havner i Sona, så hva faen skal sesong tre handle om? En rippoff fra sesong 1?

 

Jeg begynner å bli bekymret

 

Grei episode, ikke akkurat neglebitende spenning, men det dugde...

 

7,5/10

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å skjønne hva regisøren mente med spøken sin der sesong åtte ville ta plass på mars. Nå er jo store deler av PB flyttet til Panama.

 

Håper og tror C-Note kommer til å legge inn en beskjed på den meldingsgreia de har om at Mahone veit om kommunikasjonsmiddelet dems. Kan jo alltids være han er litt chicken og ikke tør, da. Da skal jeg reise over og drepe C-Note selv :p

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Helt grei episode. Ser ut til at alt har ordna seg for C-Note nå, og at den delen av historien omsider fikk en lykkelig slutt.

Resten kunne også fått en slutt med denne episoden+kanskje en til. Michael og Lincoln kunne forsvunnet i den båten, der og da, og Prison Break hadde vært over. Men dette bygger opp til sesong 3, og den er jeg meget skeptisk til. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg syns episoden var ganske bra. Det var mye viktig som ble tatt opp, og vi fikk se mye av hvordan flere av dem er og føler (Michael, Lincoln, Sara, Alexander).

 

Så T-Bag er pågrepet, men holdes i live og under kontroll, fordi de vil bruke ham til å ta Michael? Men hva skulle han med hora? Bare oppføre seg som normalt, ha noen å true med å ta livet av kanskje.

 

Jeg håper virkelig at C-Note lever lykkelig resten av sine dager, men frykter at vi ikke har fått se det siste til ham :( Det virka nesten litt for lett.

 

Syns nesten det er litt dumt med alt Michael har tattovert. Kunne han virkelig ikke huske navnet på mora si liksom...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor mange er så skeptisk til sesong 3. Tror den vil bli minst like bra som de andre to. Ser lyst på det jeg og gleder meg! :)

8201686[/snapback]

 

Jeg gleder meg, og jeg dømmer den ikke nord og ned før jeg har sett hva den har å by på. Men har likevel en naturlig skepsis. Ikke fordi jeg tenker melking og sånn, men fordi det rett og slett ikke er mer å melke av. Kua er borte, kan man si. Folk har jo dødd som fluer en etter en, hvor mye er det å bygge en hel sesong på av de få som er igjen da?

 

Mener ikke å være negativ, for det er jeg ikke. Har vært positiv til denne serien hele tiden. Men at folk er litt skeptiske til hvordan de skal få til en tredje sesong, skjønner jeg godt.

Lenke til kommentar
Men hva skulle han med hora? Bare oppføre seg som normalt, ha noen å true med å ta livet av kanskje.

 

Syns nesten det er litt dumt med alt Michael har tattovert. Kunne han virkelig ikke huske navnet på mora si liksom...

8202222[/snapback]

 

T-bag brukte hora til å prøve og gjenskape det "forholdet" han hadde med hun som han kidnappet (husker ikke navnet i farten)

 

Michael tatoverte ikke navnet til mora si, vel? Det var en henvisning til at 617 var koden til låsen på båten, tror jeg.

 

...

 

Det jeg finner litt merklig er hvordan michael fikk råd til alt det der, vet han jobbet i en ganske vellbetalt jobb, men det får da være grenser.

Lenke til kommentar

Han tatoverte jo "Christ in a rose", moren og båten het Christina Rose.

Ja, 617 var koden. Det var greit å tatovere, men det var navnet jeg tenkte på.

Jeg bare fikk en følelse jeg har fått tidligere (husker ikke hva det gjaldt) om at han har tatovert noe som han liksom ikke trengte. Bare for at Mahone skulle komme på sporet av ham.

Lenke til kommentar

Lettere å huske slikt i sammenheng. Om han bare hadde tatovert 617 et random sted hadde det ikke vært særlig lett og huske hva akuratt det gikk til?

 

Tross alt en rimlig omfattende tatovering - og ikke minst plan. Måten de har gjort hele tatoveringsopplegget er logisk for min del. Det skal se ut som en vanlig tatovering, og det gjør det da også - Michael kunne jo ikke regne med at FBI skulle begynne å studere den.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har ikke lest gjennom hele tråden (105 sider :p) så beklager hvis dette har blitt spurt om før.

 

Hvilken episode er den første etter den lange pausen. Har sett på TV3 sine nettsider, men det står ingenting om hvilken episode det er som sendes først (episode nummer)...

 

Takk :)

 

 

EDIT - For å gjøre det litt mer forståelig: Jeg fulgte med på PB på TV3, og den siste episoden jeg så var den siste de sendte. Jeg vil gjerne se videre nå, og jeg lurer på hvilken episode som er den første i del 2 av sesong 2.

Endret av JoNAsOS3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...