Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemme oss meg :p

Neida men hvor mye mer kan man tyne ut av en serie som heter Prison Break. :innocent:

Syntes egentlig at det var litt synd at de ikke gikk for 13 epiosder eller en sesong. For den følesen sesong 1 gav meg har ikke sesong 2 gitt meg.

Lenke til kommentar

Han burde kanskje lært litt i prison break? :p Kommer nok til å bli en Tweener i fengslet han havner i også :D Og denne gangen blir det ikke "5 years for stealing a baseball card" heller "10 years for crashing into a tree, high on coooocaine". :)

In prison, he'll be the pie!

:!:

Endret av SaintedThomas
Lenke til kommentar

Men hvordan kan egentlig denne serien avsluttes? Trist eller lykkelig slutt? At det hele ender med at foreks. de gjenværende sitter på stranda og nyter champagne ? Eller at det bare er michael igjen til slutt, og så gir opp alt? Eller at det hele ender med at Lincoln og Michael går ombord i et fly og hele serien ender med det? Jeg synes de holder oss på pinebenken... Jeg vil vite hvordan det ender...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Jeg syns at sesong 2 har hatt mye spenning, mye av det på høyde med sesong 1. Men de bør absolutt avslutte det nå i sesong 2, med mindre de har noe helt sykt bra å komme med til en helt ny sesong. Maks tre sesonger sier jeg. Absolutt maks.

Lenke til kommentar

Åååååååååå, det er så VONDT å vente. Henger meg på de som ikke skjønner hvordan det skal ende. Det blir liksom så teit hvis alle skal leve lykkelige alle sine dager, men jeg unner jo så og si alle nettopp det. Det får bare bli teit for min del altså. Begynner å bli ganske frustrert over at det aldri går helt som planlagt. Kunne ikke feks Sucre bare kost seg med jenta si og ungen nå da. Aaaarrrggghh!!

Det er også mange som tviler på kvaliteten på en tredje sesong, men jeg velger å ha tro på at de som står bak serien klarer å vedlikeholde kvaliteten. Jeg har i alle fall hatt hjertet i halsen etter nesten hver episode i begge sesonger.

Lenke til kommentar

Er så typisk amerikansk å drøye alt så vanvittig. Såg lost igår som jeg har fulgt med på hele veien, men igår! At de har drøyd de så langt er latterlig. Det er blitt en elendig serie.. Prison break håper jeg de sjønner må avslutte snart..

Lenke til kommentar
Men hvordan kan egentlig denne serien avsluttes? Trist eller lykkelig slutt? At det hele ender med at foreks. de gjenværende sitter på stranda og nyter champagne ? Eller at det bare er michael igjen til slutt, og så gir opp alt? Eller at det hele ender med at Lincoln og Michael går ombord i et fly og hele serien ender med det? Jeg synes de holder oss på pinebenken... Jeg vil vite hvordan det ender...

8156091[/snapback]

Er det ikke slik det skal være a? :wink:

Lenke til kommentar

8156091[/snapback]

Er det ikke slik det skal være a? :wink:

8161351[/snapback]

Jo det er vel akuratt det de prøver, og jeg synest fortsatt denne serien er genialt fantastisk så jeg skal ikke si noe før de er ferdig.. Holder de spenningen oppe i sesong 3 på en eller annen måte er jeg fornøyd, men dabber det ut som lost bruker jeg ikke mere tid på serien.. Men er 90 % sikker på at denne serien ALDRI vil debbe ut :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...