Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden sier folk konsekvent 'Scofield og Lincoln'? :p

 

Hva med å bruke begges fornavn, eller begges etternavn, altså 'Scofield og Burrows' eller 'Michael og Lincoln'? Irriterer meg bare litt. :wee:

 

 

Tror ikke jeg vil ha noen sesong 3. Dette er for bra til å skulle melkes.

8104372[/snapback]

 

 

hvorfor har de egentlig forskjellige etternavn når de er brødre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvis Sona er et fengsel, og noen havner der, vet vi jo fremdeles ikke en dritt om hvem det er? Eller har jeg misset noe? Kunne jo skjedd at Kim, Frøken x president og co ble bura inn :woot:

 

det ligger spoiler på nette at 2stk blir burret inne der, og navnet på 1 av de ligger i samme spoiler

Lenke til kommentar
Det er langt ifra det samme som Lost! Lost hadde en dårlig sesong 2, mens PB har en ekstremt bra sesong 2.

8103156[/snapback]

Jeg må si jeg er uenig. Premisset for Prison Break er en enkelt historie som er ganske begrenset. Nå har de tøyd strikken ekstremt langt. Ja, sesong 2 er underholdende, men bare fordi jeg tenkte at løsningen kom nå. Det blir bare mer og mer tåpelig hvordan ting stadig tar nye vendinger, og hvordan den eneste løsningen de hadde for å løse saken ikke var den eneste løsningen likevel, og Michael har tredve reserveplaner.

 

De har tøyd strikken veldig langt med sesong 2 etter min mening. En sesong 3 er idioti. Det er nesten som om de holder folk for narr.

Lenke til kommentar

oh episode 19 var spennende ass! sesong 2 har vært mye bedre enn jeg hadde forventet. alle, eller de fleste sa jo med en gang prison break sesong 2 vil bli slik som lost sesong 2 ... men der tok dem feil , sesong 2 har vært ekstremt bra etter min mening. men sesong 1 vil den ikke bli bedre enn.

håper de stopper på minst sesong 3 , om de lager en sesong 4 så tror jeg de drar serien alt for langt. sesong 2 eller 3 er fint

Lenke til kommentar

Jeg tror at det må være noe galt med meg...jeg føler at både Lost og PB (delvis også Battlestar Galactica) har noe av de samme tendensene - at uansett hva hovedpersonene gjør, så er motstanderene der og stopper. Deretter kommer hovedpersonene alltid på noe nytt, og det hele begynner på nytt igjen. I lost er det i det minste en del tråder som det ikke er blitt nøstet opp i.

 

 

Det er forresten en ting jeg ikke har fått med meg, hva er det T-bag har gjort mot ms. Hollander? Eller fant hu ut om fortiden hans?

Lenke til kommentar

Når er det neste episode blir sendt nå?

 

Er enig med folk om at det bør slutte etter tredje sesong, men herregud så trist det blir og. Hva skal en se på da liksom. Tror det blir vanskelig å toppe denne serien. Og så en annen ting, Sarah Wayne Callies (Sarah Tancredi) er jo gravid - skrives de det inn i serien eller kvitter de seg med henne? Det skulle jeg likt å vite. Synes hu bør være med jeg da. Det er bra med ei jente inni hele greia og.

Lenke til kommentar
Når er det neste episode blir sendt nå?

 

Er enig med folk om at det bør slutte etter tredje sesong, men herregud så trist det blir og. Hva skal en se på da liksom. Tror det blir vanskelig å toppe denne serien. Og så en annen ting, Sarah Wayne Callies (Sarah Tancredi) er jo gravid - skrives de det inn i serien eller kvitter de seg med henne? Det skulle jeg likt å vite. Synes hu bør være med jeg da. Det er bra med ei jente inni hele greia og.

8130017[/snapback]

 

På TV.com står det (jeg så det ved et uhell da jeg skulle sjekke når neste episode går) at Sarah ofrer seg for brødrene. Om det betyr at hun blir drept eller at hun blir fanget er vanskelig å si.

 

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...