Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Fantastisk episode, dette. Ser fram til alt som kommer til å skje i de to siste episodene. Regner ikke med at det er flere, med navnet til episode 21 - 'Fin del Camino' - End of the Road. Actionen kommer nok til å vare til det bare er noen minutter igjen. :wee:

8099634[/snapback]

Det er 3 episoder igjen, men rart nok så kommer det sjelden med på episode-guidene. :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer en ny sesong! Ikke akkurat noen store spoilere det der, PB har MANGE seere, så du kan nok vente deg en mye svakere sesong 3 til høsten ;) Skal fortsatt se jeg da ;)

8103020[/snapback]

 

Faen da.. begynner å bli litt som Lost dette her. Hadde vært greit å gitt seg nå, mener nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Det er langt ifra det samme som Lost! Lost hadde en dårlig sesong 2, mens PB har en ekstremt bra sesong 2.

8103156[/snapback]

 

Jaja, men du skjønner poenget..hvorfor dra det ut i det kjedsommelige?? Men nok om det, det er min mening og jeg står ved den ;)

Lenke til kommentar

Helt enig. :) Folk prater og prater om at det kommer til å bli kjedelig, men det har ikke blitt det enda, imo, og da er det vel ikke noe vits å ta sorgene på forskudd.

Sesong 2 kom også til å bli veldig teit og kjedelig melkeku. Kan ikke si de spådommene slo til. For alt jeg vet kan sesong 3 bli en knallsuksess.

Selvsagt er ikke serien hva den engang var. Sesong 1 og 2 av Prison Break er jo to helt forskjellige verdener. Og tittelen passer kanskje ikke sesong 2 helt. Men forventer ikke at de skal forandre tittelen heller. Det lønner seg sjelden når man allerede har et merkenavn som har blitt veldig godt kjent.

Jeg føler at serien fikk en helt ny dimensjon med sesong 2. Sesong 1 var jo fantastisk, men det meste skjedde på innsiden av et fengsel, og da sier det seg selv at ting blir litt begrenset. Ikke misforstå, det var veldig bra, men serien ble på en måte mye mer dynamisk når de slapp ut. Plutselig ble hele verden tilgjengelig. Det er mange flere muligheter for hva som kan skje når det ikke er begrenset innenfor fengselsmurene.

 

Det siste her var vel mest mine tanker om de to sesongene som har vært, og ikke så mye som sier hvorvidt sesong 3 blir bra eller ikke. menmen. Jeg vil hvertfall konkludere med at sesong 1 og 2 av Prison Break har vært eksepsjonelt gode, på hver sin måte.

Lenke til kommentar

Tildels enig. Men med det vi nå vet, om Sona osv (uten å gå videre inn på den) syns jeg dette lukter litt vell mye melking. Personlig blir jeg bare oppgitt når en serie er beregnet å vare i si, 1 eller 2 sessonger, men blir endret til 5 fordi det selger så godt - da sitter jeg igjen med en følelse av å se på fyll-materiale.

 

Sessong har all mulig sjanse til å bli bra, men jeg mener fortsatt at det bør bli med den.

Lenke til kommentar

Men hvis Sona er et fengsel, og noen havner der, vet vi jo fremdeles ikke en dritt om hvem det er? Eller har jeg misset noe? Kunne jo skjedd at Kim, Frøken x president og co ble bura inn :woot:

 

Og vips blir sessong 3, det man hadde litt tro på at sessong 2 skulle være (i hvertfall meg) der de klarte og komme bort å levde lykkelig alle sammen :p

 

Håper ikke at Scofield og Lincoln havner i fengsel på nytt, det blir bare for dumt og det tror jeg at de som skriver serien vet dette.

 

For alt vi vet kan sona fengselet ha en helt annen betydning i denne serien enn det vi tror, kanskje ingen blir fengslet men at det rett og slett er noe helt annet med det fengselet?

 

Time will show.

 

Uansett sessong 2 er en veldig bra fortsettelse fra sessong 1, og jeg er enig at de bør ikke drive denne serien ut i evigheten. Dette er en serie som rett og slett ikke kan fortsette for alltid. Og uansett hvor mye jeg digger denne serien så håper jeg at sessong 3 er siste så jeg kan sitte og mimre om hvor sinnsykt bra serie dette er. Men da bør jo sessong 3 sef. være av samme kvalitet da, det er jo veldig viktig.

 

Håper at det ikke blir motsatt, at man sitter og tenker Prison Break, fy F og det var bra helt til de kjørte dritten ned i dass og vel så det, gikk jo ikke ann å se på det engang :no:

 

edit: litt skriveleifer, sikkert flere også men.......

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...