Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med natta da?  :green:

6761695[/snapback]

Den er godkjent :thumbup:

Det er det samme maset hver uke. Hvem som gleder seg til neste episode, eller ikke får se den enda fordi de skal på skole osv ... Hva bryr det oss andre?

Når tråden da blir på hundrevis av sider, og folk sier at ting er forklart tidligere i tråden, er det ganske kjipt å lese gjennom side opp og side ned med "Ah, gleder meg!" og "PB ftw :love: "

Lenke til kommentar

wooh! nettopp ferdig med å se episode 2 for 20 min siden.. Finfin episode med elendig mye spenning i, dette liker vi! Og angående dette med å se filmer på kvelden osv osv, så sto jeg opp klokken 19 og da er det ettermiddag/kveld for meg nå.. sånn ca :p

- hsds

Lenke til kommentar

Påpeking fra moderator: Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering.

Dette er nå redigert inn i førsteinnlegget. Alt jål og pjatt som omhandler annet enn hva som foregår i serien blir slettet.

Lenke til kommentar
Så episode 2 nå :)

Spennende, men forstår ikke hvordan de ikke klarte å utnytte situasjonen i heisen bedre..

6764800[/snapback]

Hadde jeg vært Michael, så hadde jeg plantet en solid hæl i nesen på Mahone. Hadde jeg vært Lincoln, hadde jeg hoppet ned, slått ned Mahone og løftet LJ opp. Jeg synes de ga opp litt for lett.

Lenke til kommentar
Påpeking fra moderator: Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering.

Dette er nå redigert inn i førsteinnlegget. Alt jål og pjatt som omhandler annet enn hva som foregår i serien blir slettet.

6764155[/snapback]

Noen skjønner vist ikke dette. Mer spørsmål rundt piratkopiert materiale og "tilbehør" vil nok dessverre medføre at støvelen må frem for å sparke folk ut på ferie. Det vil vi vel ikke? Nei, tenkte meg det. :)

Lenke til kommentar
Sett episode 2 nå, fremdeles sykt spennende.. :)

Noen som vet hvem man må betale for å få tak i hele sesong 2..? :mrgreen:

(ikke piratkopiert ment)

6764226[/snapback]

Alle episodene er nok ikke ferdige. Ihvertfall ikke på klipperommet. Husker forrige sesong, da var det ikke mange ukene før episoden skulle komme, og det lakk screener ca uke før, og de var som flesteparten husker ikke ferdige akkurat.

Lenke til kommentar
Argh. Jeg blir oppgitt. Linc og Michael tar altfor mange og store sjanser. Gå rundt i byen uten briller, dårlig gjennomtenkt. Dessuten var det altfor stor risk å gå etter LJ så tidlig. Det kunne de gjort etter at de etablerte seg.

6765728[/snapback]

Følgte du ikke med?

Han skulle jo i fengsel.

Lenke til kommentar
Argh. Jeg blir oppgitt. Linc og Michael tar altfor mange og store sjanser. Gå rundt i byen uten briller, dårlig gjennomtenkt. Dessuten var det altfor stor risk å gå etter LJ så tidlig. Det kunne de gjort etter at de etablerte seg.

6765728[/snapback]

Etter at LJ satt i fengsel altså?

Så da skulle de bryte seg inn igjen i fengselet der alle fluktveiene nå er sikret, for så å bryte seg ut ? :!:

Lenke til kommentar

6765728[/snapback]

Linc vil nødig at gutten blir dømt og satt inn. Etter at alt har roet seg, så måtte de da prøve seg på atter et Prison Break. (sesong 3?) ;)

Edit: 3. overfødige kommentar.

Endret av whom
Lenke til kommentar

6765728[/snapback]

Følgte du ikke med?

Han skulle jo i fengsel.

6765771[/snapback]

No shit?

Bedre å prøvd å få han ut fra fengsel når de var etablert enn nå. Det mener nå jeg da, og vi så jo hvordan det forsøket gikk.

Eller, de kunne gitt f--- i LJ og tenkt på seg selv.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...