Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Noen som vet om pengene holder seg f eks en måned under saltvann?

8322190[/snapback]

Kan hende de går i oppløsning, men jeg vet ikke. I så fall sitter de jo sammen, og når de blir våte så klistres de jo ekstra godt sammen. Kan jo bli vanskelig å skille dem fra hverandre uten å ødelegge pengene da.

8322234[/snapback]

Jeg har i hvert fall vasket sedler i vaskemaskinen uten problemer, så jeg regner med at det bør gå bra, i det minste i en kort periode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke akkurat beskylde denne sesongen for å hale ting ut. Det har mildt sagt skjedd enormt mye når man tenker tilbake på det.

8301305[/snapback]

Ja, det er viktig å tenkte på.

Jeg må si at jeg likte sesong 1 og fengselsmiljøet bedre, og at jeg har en annen følelse for sesong 2, men det er fortsatt en god spenningsserie.

S1 fikk en 6'er, S2 får en 5'er.

 

Sesongavslutningen er ikke bare 1 episode, der er selveste episoden. Det er der alle tråder skal samles, være oppklarende samt lokke seeren til å følge med i neste episode.

8324708[/snapback]

Hvis alle tråder skal samles, så er det jo ikke noe å spille videre på.

Jeg syns det var elegant å avslutte slik de gjorde. Greit å vite svært lite om hva som skjer videre, og en del spenning knyttet til bl.a. Sona og "Pad Man".

 

Du prøver med andre ord å si at PB ikke er spennende lengre? Etter hva jeg har fått med meg har alt som er blitt produsert vært planlagt mer eller mindre fra før serien gikk på skjermen. Med andre ord endrer de ikke på handlingen enda for å melke dette maks. Kanskje vil de gjøre det, noe som vil være synd, men jeg mener ikke de har begynt å gjøre det enda.

8329955[/snapback]

Jeg har tidligere linket til en artikkel som vel sier at de har endret det litt.

Men hva betyr forresten det i spoilertaggen nå?

 

 

At vi ikke så Kellerman bli skutt, åpner jo for en overraskelse der. Spennende.

 

 

Så til en ting som ingen har tatt opp:

Hvorfor skriver "Pad Man" på lapper? Hvem er han redd for å bli avlyttet av? Det virker jo som han er sjefen, men det er tydeligvis risiko for at andre avlytter ham?

Lenke til kommentar
Så til en ting som ingen har tatt opp:

Hvorfor skriver "Pad Man" på lapper? Hvem er han redd for å bli avlyttet av? Det virker jo som han er sjefen, men det er tydeligvis risiko for at andre avlytter ham?

8353899[/snapback]

 

 

Enhver person i en ledende stilling har ALLTID noen som vil utnytte seg. Det gjelder sikkert også for lederen av et ukjent selskap...

Lenke til kommentar

Topicen var vel egentelig for sessongen som gikk ferdig i USA nå. Men for å svare på spørsmålet ditt:

 

(Spoiler warn for de som følger med i Norge)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
C-note tar ikke selvmord, han blir reddet av vaktene i neste episode. Såvidt jeg husker måtte han ha C-note død ellers skulle han drepe familien hans, husker ikke helt hva som lå til grunn for det. Sikkert noe andre som husker. :]
Lenke til kommentar
Ok, takk Anathema. Jeg følger med på den norske.

 

Hva er det som skjer med Sucre?

8429744[/snapback]

 

Hvis du virkelig ikke kan vente:

 

(Stor spoiler)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg kan si så mye som at Bellick og Sucre vil få møte hverandre rimelig snart :) Men jeg vil anbefale deg å vente og se! Det er mye mer spennende. Men ja, Bellick og Sucre vil få endel med hverandre og gjøre fremover.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...