Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Prøvde nettopp å sette i The Riddick i xboxen. 1 forsøk; drevet lagde bare en høy ulyd mens filmen var i drevet og lukket. Turte ikke å la den stå i mere så jeg skyndte meg å trykke på eject. 2 forsøk; denne gangen lagde den ikke lyd, men den klarte ikke å lese filmen (stod bare reading i et par min før det kom "open" nederst på skjermen) 3 forsøk; samme som på forsøk nr 2. 4 forsøk; endelig virket det. * Alle gangen jeg prøvde var filmen plassert 100% rett i drevet. * Filmen har vært spillt en gang før og er 100% ripefri (er veldig nøye på slikt) * Har ikke hatt problemer før med denne filmen. Har mest lyst til å bare levere inn boksen og si at jeg ikke er fornøyd (drevet støyer noe grusomt i tillegg). Får vel bare håpe på at den tar kvelden snart Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Sliter også litt med drevet på min. Det får Read Error på ei helt ripefri og ren plate. Hvis jeg restarter Xboxen går det helt smertefritt. Ellers så bråker det mer, fikk et Hitachi drev nå, har hatt Toshiba drev før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hvordan klarte du å få nytt drev? Sa du bare at du hadde problemer med den eller sendte du den inn? Fant ut at min bråker mindre med en dvd plate i xboxen en hvis jeg ikke har noe i den.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg sendte inn min p.g.a. Red Rings of Death, fikk en tilbake Hvis du vil ha ny konsoll kan du jo bare holde foran viftehullene, så den blir overopphetet. Men det hørte du aldri fra meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Det er veldig fristende, men de finner sikkert ut om jeg gjør noe slikt Det jeg kan prøve er å la den stå uten å bruke den i en ukes tid, mange som har fått problemer med den etter å ha latt den stå uten å bruke den over tid. Kan jeg kreve å få et nytt DVD drev eller at jeg har en god sjangs til å få det hvis jeg forklarer hvordan drevet mitt er? Endret 22. august 2006 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Vil da tro du har en god sjangse for å få det erstattet hvis du viser dem hvordan det er Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er det bare jeg osm synes det lukter pizza. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hehe, nei! Funker ikkje boxen slik at den skrur seg av da den blir overopphetet? Rart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Vil da tro du har en god sjangse for å få det erstattet hvis du viser dem hvordan det er 6722237[/snapback] Hvem bør man i så fall henvende seg til? Butikken der boksen ble kjøpt er ca 50 mil unna meg Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ka heter butikken? *opplysningen_1881.no* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå