Gå til innhold

Crappy DVD-drev på XB 360

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Prøvde nettopp å sette i The Riddick i xboxen.

1 forsøk; drevet lagde bare en høy ulyd mens filmen var i drevet og lukket. Turte ikke å la den stå i mere så jeg skyndte meg å trykke på eject.

2 forsøk; denne gangen lagde den ikke lyd, men den klarte ikke å lese filmen (stod bare reading i et par min før det kom "open" nederst på skjermen)

3 forsøk; samme som på forsøk nr 2.

4 forsøk; endelig virket det.

* Alle gangen jeg prøvde var filmen plassert 100% rett i drevet.

* Filmen har vært spillt en gang før og er 100% ripefri (er veldig nøye på slikt)

* Har ikke hatt problemer før med denne filmen.

Har mest lyst til å bare levere inn boksen og si at jeg ikke er fornøyd (drevet støyer noe grusomt i tillegg). Får vel bare håpe på at den tar kvelden snart :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Hvordan klarte du å få nytt drev? Sa du bare at du hadde problemer med den eller sendte du den inn?

Fant ut at min bråker mindre med en dvd plate i xboxen en hvis jeg ikke har noe i den..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Det er veldig fristende, men de finner sikkert ut om jeg gjør noe slikt :thumbdown:

Det jeg kan prøve er å la den stå uten å bruke den i en ukes tid, mange som har fått problemer med den etter å ha latt den stå uten å bruke den over tid.

Kan jeg kreve å få et nytt DVD drev eller at jeg har en god sjangs til å få det hvis jeg forklarer hvordan drevet mitt er?

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Vil da tro du har en god sjangse for å få det erstattet hvis du viser dem hvordan det er :)

6722237[/snapback]

Hvem bør man i så fall henvende seg til? Butikken der boksen ble kjøpt er ca 50 mil unna meg :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...