Admiral1 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 var på shopping spree i en bokhandler nå nettop, etter 1 time knuffing, leting og stirre endeløst på personen som ikke ville flytte seg ( veldig trangt mellom bok borene) sto jeg og sjekket hvor mange bøker jeg hadde føtt med meg. når jeg var ferdi og krysse av på lista så jeg,,,, 3 bøker,,,,!!!11oneone TRE hele bøker, og alle de andre var "uuuutsolgt"(pipe stemme og falkst smil) og "*kremt* " (og gå bort fra meg).... har to spørsmål: 1 Hvor mange andre har hat en lignende historie som meg? 2 Er det noen som kan gi meg eksakt adresse til en god, stor, og ikke-utsolg bok handel i oslo/bærum? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Første skoledag er alltid kaos. Prøv igjen på fredag. Ingen som bryr seg om det tar en liten uke å skaffe alle bøkene. Jeg begynte på onsdag og mangler fremdeles tre bøker. Jeg tar det knusende med ro. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 jaja, ekke no stress, var bare jeveli kjedeli og bruke så mye tid Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Bor i en temmelig liten by, og her er det også utsolgt. Fikk beskjed om at de måtte bestille flere bøker. Men jeg tar det helt med ro. Er ikke noe å stresse med. Har ikke skaffa meg en eneste bok jeg Lenke til kommentar
havfal Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 I Trondheim er det faktsik ikke en eneste brukt bok og oppdrive for VKII elever. Helt utrolig kjipt å måtte kjøpe alle bøkene nye:S Har foreløbig ingen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Fant fem av ti bøker i dag, knall umulig å komme seg noen steder inne hos enkelte bokhandlere. Faktisk forundret over at jeg fant såpass mange bøker. Jeg venter en uke med å kjøpe resten. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Bare bestill fra internett, bestillte nesten alle bøkene mine fra nett Vet ikke hvordan prisen er sammenlignet, men du får litt rabatt for å kjøpe mye fra bokkilden i hvert fall. Men så kan jo alle bøkene være dyrere også, er ikke sikker. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hakke starter å tenke på bøker engang jeg.. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Har ikke begynt å kjøpe inn bøker selv, tenkte jeg sku ta alt på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå