Darthvidar Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Sliter med å finne en leverandør for kajpp nettilgang etter at jeg flytta. Hadde UPC chello maestro før, og var faktisk relativt fornøyd med det til mitt bruk. Det vil si spilling og ymse downloads av lyd og bilde, samt fast tilgang. Har nå flytta opp til øvre Ekeberg i Oslo, og her virker det som om ingen som kan levere noe som helst. Via sdsl.no får jeg vite at sentralen ikke er oppgradert, og for å oppgradere kabeltvutgangen til avidi må jeg betale en fire fem tusen. Nå sitter jeg med en 56 k analog linje. Ser ikke det store poenget med å oppgradere til ISDN, når det på ingen måter er det jeg vil ha. Dyrt og tregt. Har også sjekka litt vedrørende radioforbindelse, men ingen kan levere dit jeg bor. Har også hørt at det ikke er noe særlig, men ikke fra noen som har egne erfaringer. Hvilke andre løsninger finnes det om noen? Må jeg virkelig leve i middelalderen igjen? Heia fremtidsnorge!! Darth Lenke til kommentar
simes Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Vet åssen du har det. Kan du ikke få adsl? I Oslo? Det var rart.. Jeg bor ca 1 km for langt unna den oppgraderte sentralen her i distriktet (moss). Må nok vente til ca 2009 eller noe. På http://www.tiscali.no kan du få en ordning slik at du betaler 250kr i måneden for å sitte 2 timer på internett hver dag. Vet ikke om det bare er isdn eller om det er for alle, men det virker ganske ok. Da får du også holdt av plass på noen gamesurf counter-strike servere.. Vet ikke om dette hjalp deg en dritt, men men.. Lenke til kommentar
Protector Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 er ikke den eneste uten bredbånd! synes bare de idiotiske bredbåndsleverandørene kan slutte og reklamere for et produkt de ikke kan levere! "vi leverer over hele landet" hah kjøss meg i ræva Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 hehe sist jeg hørte var at man kunne vinne telenor adsl på skrapelod!! jeg mener hvis man kjøper såne lodd å faktisk vinner må du jo få det....selv om du bor i.....eh ja hurum som jeg bor i da. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 axept it er et firma som har bygd ut masse så kommuner i norge. sjekk her om du kan få.. http://www.axeptit.no de har til og med bygd ut bredbånd i Løten av alle plasser, der jeg bor. SDSL Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 de var forferdelig dyre! 1500 for 256kbps! Lenke til kommentar
caravelle Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Tror du må trykke på PRIVAT 1 Mb/s 999,- 1,5 Mb/s 1.299,- 2 Mb/s 1.599,- Da blir prisen noe annet P.S samme som Catch har .. [ Denne Melding var redigert av: caravelle på 2002-06-08 20:31 ] Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Men fremdeles ingen som leverer på hurum. grr lei av (It Still Does Nothing) å for de som ikke forstod den jeg mener seff isdn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå